Mokymo individualizavimas


Individualizuoto mokymo metodai. Mokymo tempo individualizavimas. Individualizavimas dailes pamokose. Individualizavimo tiklsas. Dailes ugdymo individualizavimas.

Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas. Kas yra mokymo individualizavimas? Mokymo individualizavimo tikslai ir uždaviniai. Svarbiausi aspektai mokymo individualizavimo procese. Individualus priėjimas. Individualios ugdytinių savybės. Mokinių žinių lygio, sugebėjimų diagnozavimas. Mokinių psichinis aktyvumas. Grįžtamieji ryšiai. Mokymosi tempas. Pedagogo vaidmuo mokymo individualizavimo procese. Savarankiškumo skatinimas- svarbiausias individualizuoto mokymo tikslas. Vienas iš savarankiško mokymosi būdų-namų darbai. Individualaus darbo metodai. Mokymo individualizavimo raida pasaulyje. Mokymo individualizavimo raida lietuvoje. Išvados. Naudota literatūra:.


Pagaliau ne vienas mokytojas gali paklausti, ar individualus priėjimas prie mokinių mokymo procese yra įmanomas, kai mokytojui tenka klasėje dirbti ir su 40 mokinių, ar ne mokiniai turi taikytis prie bendrų reikalavimų ir veiklos būdų, veikti pagal savo individualius sugebėjimus ir gauti atitinkamą objektyvų įvertinimą.

6. Ne kiekvieną mokymo metodą galima individualizuoti. Mokytojas turi atsisakyti individualios apklausos, kaip sistemos, kiekvienos pamokos pradžioje, nes klausinėjant vieną mokinį, kiti mokiniai gali nieko neveikti. Taip sugaištamos pačios brangiausios pamokos minutės.

7. Tačiau, kad ir kiek būtų galima rasti mokymo individualizavimo neigiamybių, iš esmės ši mokymo forma yra viena iš pačių geriausių mokiniams, nes kiekvienas gali mokytis taip, kaip jiems išeina, kaip jie sugeba. O dar geriau mokymo individualizavimą derinti su frontaliniu darbu.

Mokymo individualizavimas. (2013 m. Balandžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokymo-individualizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:50