Mokymo ir mokymosi paradigmų kaita švietimo reformos kontekste


Mokymo paradigmu kaita. Ugdymo paradigmų kaita.

Pedagogikos referatas. Įvadas. Mokymo ir mokymosi paradigmų kaita švietimo reformos kontekste. Ugdymo(si) ir mokymo(si) sąvokų sąsajos. Ugdymo paradigmų kaitos priežastys. Išorinės ugdymo paradigmų kaitos priežastys. Vidinės ugdymo paradigmų kaitos priežastys. Ugdymo sampratos kaitą užtikrinusios švietimo reformos idėjos. Lietuvos ateities vizija, švietimo paskirtis. Bendrieji švietimo principai, švietimo plėtotės nuostatos. Mokymo(si) paradigmų kaita kaip kokybinis virsmas. Mokymo(si) paradigmos kaita mokymo esmės suvokimo aspektu. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šio švietimo kaitos aspekto gilesniam semantiniam išaiškinimui, vertybiniam pagrindimui visuomenei, verta dar kartą atsigręžti ir patyrinėti mokymo(-si) paradigmų kaitą lėmusias sąlygas, idėjas, ateities tikslus, paanalizuoti kaip šių koncepcijų kaita atsispindi švietimo dokumentuose. Tai padėtų mokyklos bendruomenėms suvokti kokioje fazėje yra klasikinės ugdymo paradigmos virsmas į laisvojo ugdymo humanistinę paradigmą bei numatyti ugdymo tobulinimo kryptis.

Šio darbo tikslas yra atskleisti Lietuvos švietimo reformos įtvirtinamą mokymo ir mokymosi paradigmų kaitą, remiantis valstybės dokumentais, oficialiais leidiniais.

  • Pedagogika Referatai
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (4106 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 30 KB
  • Mokymo ir mokymosi paradigmų kaita švietimo reformos kontekste
    10 - 3 balsai (-ų)
Mokymo ir mokymosi paradigmų kaita švietimo reformos kontekste. (2013 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokymo-ir-mokymosi-paradigmu-kaita-svietimo-reformos-kontekste.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:18