Mokymo ir ugdymo metodai Mokymo metodų taikymo ypatumai pamokose


Pedagogikos tyrimas. Mokymo metodų taikymo ypatumai pamokose. Įvadas. Ugdymo metodai, taikomi Kauno bendrojo ugdymo mokyklose. Išvados. Rekomendacijos. Literatūra.


Tyrimo objektas – mokymo metodų taikymas pamokose.

Darbo tikslas – išsiaiškinti priežastis, kodėl bendrojo ugdymo mokyklose vis dar intensyviai naudojami tradiciniai ugdymo metodai.

Uždaviniai:

1.Ištirti, kokie ugdymo metodai dažniausiai naudojami Kauno bendrojo ugdymo mokyklose.

2.Išnagrinėti tradicinio mokymo metodų privalumus ir trūkumus.

3.Pateikti rekomendacijas, kurie ugdymo metodai būtų veiksmingiausi bendrojo ugdymo mokyklose.

Hipotezė – tradicinių (pasyviųjų) mokymo metodų taikymas pamokose yra veiksmingesnis už netradicinius (aktyviuosius) mokymo metodus.

Tyrimo metodika – literatūros analizė, kiekybinis ir kokybinis tyrimas.

Tyrimo reikšmingumas. Darbe bus siekiama atskleisti, kodėl mokytojai pamokose vis dar aktyviai naudoja tradicinius mokymo metodus ir nesiekia naudoti aktyviųjų mokymo metodų. Šiuolaikinė mokslo ir technikos pažanga turėtų skatinti mokytojus žvelgti į ugdomąjį procesą naujoviškiau, bandant taikyti pasaulyje priimtus, adaptuotus mokymo metodus.

  • Pedagogika Tyrimai
  • 2013 m.
  • 8 puslapiai (1291 žodis)
  • Pedagogikos tyrimai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Mokymo ir ugdymo metodai Mokymo metodų taikymo ypatumai pamokose
    10 - 3 balsai (-ų)
Mokymo ir ugdymo metodai Mokymo metodų taikymo ypatumai pamokose. (2013 m. Rugsėjo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokymo-ir-ugdymo-metodai-mokymo-metodu-taikymo-ypatumai-pamokose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:27