Mokymosi aplinka


Pedagogikos savarankiškas darbas. Įvadas. Mokymosi aplinka. Socialinis klimatas ir jo įtaka besimokančiajam. Klasės valdymo ypatumai. Išvados. Literatūra.


Aplinka turi atspindėti siekiamą tikslą: priešingu atveju gali gautis prasti rezultatai. Gerai suprojektuota mokymosi aplinka gali padaryti labai daug.

Tinkama mokymosi aplinka gali:

oSkatinti teigiamą mokinio požiūrį į dalyką.

oUžmegzti ryšį tarp pedagogo ir mokinio.

oStimuliuoti mąstymą, išradingumą ir smalsumą.

oKelti savigarbą, pasitikėjimą savimi ir žadinti savo vertės jausmą.

oInformuoti, daryti įtaką, įtikinti ir sujaudinti.

oStiprinti mokinio atsakomybės, teisingumo jausmą ir teigiamą požiūrį į mokymo (osi) instituciją.

oPadėti klasei tapti šaunia vieta.

Klasės elgesį ir tam tikrą klasės klimatą lemia būtent ir socialinių, ir asmeninių plotmių sąveikos. Arba, šiek tiek supaprastinus, klasės socialinė sąveika yra savų motyvų skatinamų žmonių, reaguojančių vienas į kitą socialinėje aplinkoje, rezultatas. Būtent ši „aš – kitas“ sąveika kuria klasės klimatą, jį palaiko ir skatina susidaryti tam tikram mokinio elgesiui, mokantis socialinių ir akademinių dalykų.

Mokymosi aplinka. (2013 m. Spalio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokymosi-aplinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:43