Mokymosi motyvaciją skatinantys veiksniai


Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas. Mokymosi motyvaciją skatinančių veiksnių teoriniai aspektai. Mokymosi motyvacijos samprata. Mokymosi motyvaciją lemiantys išoriniai veiksniai. Mokymosi motyvaciją lemiantys vidiniai veiksniai. Pedagoginio darbo refleksija. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbo temos pasirinkimą lėmė tai, jog darbo autoriui pedagoginėje praktikoje tenka susidurti su mokymosi motyvacijos stokojančiais mokiniais. Kaip vieną iš pagrindinių faktorių, lemiančių mokymosi neefektyvumą, galima įvardyti motyvacijos stoką. Ieškant susilpnėjusios mokymosi motyvacijos priežasčių, svarbu į mokymąsi pažvelgti iš ugdytinio pozicijos, išsiaiškinti, kas pačių mokinių manymu, juos skatina mokytis, o kas priešingai – jį slopina.

Darbo objektas – mokinių mokymosi motyvacija.

Darbo tikslas – analizuoti mokinių mokymosi motyvaciją.

Darbo uždaviniai:

1.Pristatyti mokymosi motyvacijos sampratą.

2.Aptarti mokymosi motyvaciją skatinančius veiksnius.

3.Pateikti pedagoginio darbo refleksiją.

  • Pedagogika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Darius
  • 20 puslapių (5444 žodžiai)
  • Universitetas
  • Pedagogikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Mokymosi motyvaciją skatinantys veiksniai
    10 - 7 balsai (-ų)
Mokymosi motyvaciją skatinantys veiksniai. (2015 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokymosi-motyvacija-skatinantys-veiksniai.html Peržiūrėta 2017 m. Balandžio 23 d. 13:09