Mokytojo ir specialistų bendradarbiavimas


Pedagogikos esė. Mokytojo ir specialistų bendradarbiavimas.


Bendrojo lavinimo mokyklose ugdant neturinčius specialių poreikių vaikus, glaudžios specialistų sąveikos nereikia, kadangi vaikų ugdymą tam tikru lygiu apibrėžia bendrosios ugdymo programos. Tačiau, kai vaikui iškyla specifinių sunkumų, jo specialių poreikių patenkinimas reikalauja individualizuotos programos (modifikuotos, adaptuotos, individualios) ir įvairių specialistų veiksmų koordinavimo. Tada iškyla darbo bendroje komandoje būtinybė.

Ugdymo komandą sudaro ilgesniam laikui susibūrę du ar daugiau mokyklos bendruomenės nariai bei mokinio tėvai, kurie tarpusavyje derina to paties mokinio ugdymo tikslus, turinį, metodus, koordinuoja ugdymo procesą ir dalijasi atsakomybe už konkretaus vaiko ugdymo rezultatus.

  • Pedagogika Esė
  • 2013 m.
  • 1 puslapis (420 žodžių)
  • Pedagogikos esė
  • Microsoft Word 5 KB
  • Mokytojo ir specialistų bendradarbiavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Mokytojo ir specialistų bendradarbiavimas. (2013 m. Spalio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokytojo-ir-specialistu-bendradarbiavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:01