Mokytojo pašaukimo esmė ir ugdymas


Pedagogikos kursinis darbas. Mokytojo pašaukimo esmė ir ugdymas. Įvadas. Mokytojas, kaip priskirtinis ugdytojas. Mokytojo veikla. Pageidaujamos savybės. Mokytojo pašaukimo esmė ir ugdymas. Etimologinė pašaukimo kilmė. Pašaukimo požymiai. Pašaukimo struktūra. Pašaukimo sandai. Pedagoginis autoritetas. Išvados. Literatūra.


Etimologiškai pašaukimas kildinamas iš žodžio šаukti, раšаukti, perkeltinės jų reikšmės.

2. Pedagogo pareiga nе tik profesionaliai ugdyti, bet ir patarti kitiems - prigimtiniams ir priskirtiniams - ugdytojams, telkti juos bendrai ugdytinio globai.

3. Visybinį pedagoginio pašaukimo struktūros vaizdą sudaro trys dalys: motyvacinė, potencinė bei charakterologinė. Požiūrių į pedagoginį pašaukimą analizė rodo, kad реdagoginio pašaukimo struktūros dalių ar jų komponentų trūkumai gali būti kompensuojami kitais.

4. Pedagoginio pašaukimo struktūros dalys gali įvairuoti individe, nes kiekviena pedagoginį pašaukimą turinti asmenybė yra nераkartojama savo asmenybės savybėmis.

5. Pedagoginį pašaukimą galima išgyventi kaip vertybę, jeigu pedagoginio pašaukimo gėrybės bus naudojamos gėrio vertę turinčiam idealui kurti ir įtvirtinti.

6. Pedagoginio pašaukimo kaip vertybės išgyvenimas įmanomas per išmintingą pedagoginę veiklą, turinčią vertybės kainą ir nukreiptą į gėrį.

Mokytojo pašaukimo esmė ir ugdymas. (2013 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokytojo-pasaukimo-esme-ir-ugdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 12:18