Mokytojų padėjėjų funkcijos ir jų ryšys su kitų specialistų funkcijomis


Mokytojo padejejo funkcijos. Mokytojo padėjėjo pareigybės aprašymas. Mokytojo padėjėjo pareigos. Mokytojo padėjėjo vaidmuo mokykloje. Mokytojo padėjėjo pareiginiai nuostatai. Mokytojo padėjėjo pareigos mokykloje. Kokios pareigos mokytojo padejejo. Mokytojų padėjėjų darbo tvarka. Mokytojo padejejas mokykloje. Mokytojo padejejo ataskaita.

Sociologijos kursinis darbas. Mokytojų padėjėjų funkcijos ir jų ryšys su kitų specialistų funkcijomis. Turinys. Įvadas. Literatūros apžvalga. Mokytojo padėjėjo samprata. Specialiųjų poreikių mokiniai. Specialiųjų poreikių mokinių skaičius įvairių rūšių mokyklose. Mokytojo padėjėjo funkcijos ir ryšys su kitais specialistais. Situacija Lietuvos bendrojo lavinimo mokykloje. Tyrimo metodologija. Tyrimo geografija ir imties charakteristika. Tyrimo rezultatai ir jų analizė. Išvados. Literatūra.


Temos aktualumas. Po nepriklausomybės atkūrimo šalia daugelio pokyčių įvairiose visuomenės gyvenimo srityse tam tikruose teisės aktuose ir potvarkiuose pamažu įtvirtinama aiški nuostata raidos sutrikimų turinčius mokinius ugdyti arčiausiai namų esančiose ugdymo įstaigose, bendrojo lavinimo mokykloje kartu su jų bendraamžiais (Lietuvos respublikos švietimo įstatymas 1991, invalidų socialinės integracijos įstatymas 1991, 1998). 1993 patvirtinama specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo specialiųjų poreikių vaikams bendrojo lavinimo įstaigose tvarka , reglamentuojanti labai konkrečius specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo aspektus, o 1998 m. Lr seimas priėmė specialiojo ugdymo įstatymą, įteisinantį specialiųjų poreikių vaikų ugdymą pagal gebėjimus, galimybes, interesus.

Vaikų specialiosiose mokyklose mažėja, o bendrojo lavinimo mokyklose specialiųjų poreikių mokinių daugėja. Statistikos departamentas pateikia duomenis, jog 1999–2000 m. M. Spv sudarė 8,5% Lietuvos moksleivių, 2000–2001m. M. – 9%, 2001–2002 m. M. – 9,4%, ir šie skaičiai yra panašūs į daugelio kitų vakarų šalių.

Besikeičianti mokyklos realybė reikalauja pokyčių daugelyje ugdymo sričių. Akivaizdu, kad bendrojo lavinimo mokyklos specialiojo ugdymo požiūriu yra atsidūrusios gana sudėtingoje situacijoje. Specialiųjų mokymosi poreikių turinčio vaiko ugdymas bendrojo tipo klasėje reikalauja naujų didaktinių technologijų, nes nebeįmanoma mokyti visus visko ir vienodai – vaikai dirba pagal skirtingas programas, jiems keliami skirtingi reikalavimai, skirtingai vertinami ir pasiekimai. Mokytojams kyla daug klausimų: kaip mokyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius? Kaip organizuoti darbą klasėje, kurios mokinių ugdymosi poreikiai yra tokie skirtingi? Ar tokiomis sąlygomis įmanomas kokybiškas mokymas ir mokymasis? Bendrojo lavinimo mokyklų mokytojos kaip vieną iš svarbiausių problemų nurodo pasirengimą dirbti integruoto ugdymo sąlygomis. Kyla poreikis kiek kitaip pažvelgti į mokymą ir mokymąsi, kitaip tariant, praktikai aktualus tampa mokytojas padėjėjas.

švietimo ir mokslo ministerija informuoja: siekiant užtikrinti specialiųjų poreikių mokinių ugdymo kokybę ir veiksmingumą, mokytojų padėjėjų paslaugas mokyklose, kuriose ugdomi specialiųjų poreikių mokiniai, yra būtinos. 2005 m. Dešimčia procentų buvo padidintas mokinio krepšelis, skirtas specialiųjų poreikių mokiniams, ugdomiems bendrojo ugdymo klasėse.

  • Sociologija Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 27 puslapiai (4445 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sociologijos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 85 KB
  • Mokytojų padėjėjų funkcijos ir jų ryšys su kitų specialistų funkcijomis
    10 - 1 balsai (-ų)
Mokytojų padėjėjų funkcijos ir jų ryšys su kitų specialistų funkcijomis. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokytoju-padejeju-funkcijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:20