Mokytojų rengimas


Pedagogikos skaidrės. Mokytojų rengimas. Svarbiausias bruožas – jo veiklos objektas. Pedagogo darbas – protinis. Mokomasis dalykas – pedagogiškai adaptuotų žinių. Mokytojo kvalifikacinės kategorijos Mokytojas Vyresnysis mokytojas Mokytojas metodininkas Mokytojas ekspertas. Mokytojo funkcijos Mokinių adaptacija prie mokyklos. Mokytojo asmenybė ir autoritetas Pedagogo kompetencijos pagrindą sudaro mokytojo asmenybiniai bruožai. Puikiausi mokytojai yra tie, kuriuos gerbiame ir jais žavimės. Šokio mokytojas. Profesinio rengimo standarto rekvizitai. Asmuo, baigęs Standarto reglamentuojamą šokio mokytojo studijų programą. Šokio mokytojo tikslas – ugdyti mokinio šokio ir bendrakultūrines kompetencijas. Sėkmingam šokio mokytojo darbui reikalingi šie bendrieji gebėjimai atsakingumas. Komandinis darbas taktiškumas tolerantiškumas matematinis raštingumas kompiuterinis raštingumas. Baigiamasis kvalifikacijos vertinimas Šokio mokytojo kvalifikacija suteikiama studentui. Vadovaujantis Standarte įvardytais. Šokio ugdomojo proceso valdymas. Šokio ugdomojo proceso valdymas. Šokio ugdomoji veikla. Lavinti praktinius šokio. Dalyvavimas sociokultūriniame gyvenime. Bendrauti ir bendradarbiauti su ugdymo proceso dalyviais Organizuoti šokio grupių veiklą Šokiu ugdyti pilietiškumą. Profesinės kompetencijos plėtra ir tobulinimas. Reflektuoti ir plėtoti asmeninę šokio kompetenciją Skleisti pedagoginę patirtį. Apklausa. Koks turi būti mokytojas? Ar kiekvienas/a galime juo būti.


Šokio mokytojo tikslas – ugdyti mokinio šokio ir bendrakultūrines kompetencijas.

Komandinis darbas; taktiškumas; tolerantiškumas; matematinis raštingumas; kompiuterinis raštingumas.

Šokio ugdomojo proceso valdymas. Kurti palankią ugdymo/si aplinką Valdyti šokio ugdomąją veiklą Vertinti šokio ugdomąją veiklą.

Mokytojų rengimas. (2014 m. Gruodžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/mokytoju-rengimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:37