Moliniai gaminiai verslo planas


Finansų verslo planas.

Santrauka. Informacija apie steigiamą įmonę. Įmonės pristatymas. Projekto pristatymas. Rinkodaros planas. Bendra rinkos apžvalga ir tendencijos. Konkurentai. Kainų politika ir kainos. Realizavimo metodai ir kanalai. Rėmimas ir reklama. Gamybos planas. Valdymas ir personalas. Darbuotojai ir jų darbo užmokestis. Organizacinė struktūra. Praktinė skaičiavimų dalis.


UAB ,,Molita‘‘ įkūrimo idėja kilo todėl, kad Klaipėdos rinkoje (įmonė steigiama Klaipėdoje) trūksta kokybiškų ir estetišką išvaizdą atitinkančių molinių gaminių, tokių kaip molinės vazos, puodeliai, puodai ar lėkštės. Gaminių paklausa tikimasi bus didelė, nors jų kaina ir bus nemaža, tačiau Klaipėdoje dažnai lankosi turistai, kurie domisi lietuvių tradicijomis, o viena iš jų – molinių indų žiedimas, todėl jie sutiks sumokėti daugiau. Žinoma, gaminiai bus tiekiami ir į kitus miestus, pagal vartotojų bei bendradarbiaujančių įmonių poreikius.

Taip pat yra svarstoma turistams tiekti ne tik molinius gaminius, tačiau ateityje yra planuojamas ir paslaugos teikimas – ekskursija-pamoka apie molinių indų žiedimą, kas turėtų sulaukti nemažai dėmesio.

Įmonė bus steigiama savininkų asmeninėmis lėšomis bei imant 50 000 Lt paskolą, kurią bus galima panaudoti trūkstamai daliai lėšų pastato įsigijimui. Įmonėje planuojama įdarbinti apie 25 etatų darbuotojų ir keletą pagalbinių darbuotojų. Įmonėje dirbs tik tokie darbuotojai, kurie turi nemažai patirties molinių gaminių gaminime ir yra kvalifikuoti.

Taigi šiame investicijų valdymo dalyko projekte, UAB ,,Molita‘‘ verslo plane, bus pateikiama šiek tiek informacijos apie pačią įmonę bei skaičiavimai, sprendimai, kurie padės išsiaiškinti ar įmonės veikla bus pelninga bei efektyvi ir kokie rodikliai yra geri, o kuriuos galbūt reikėtų tobulinti.

Įmonę ,,Molita‘‘ buvo nuspręsta steigti kaip uždarąją akcinę bendrovę (UAB), kadangi jos savininkai, vadovai, tuo pačiu ir akcininkai, yra du fiziniai asmenys. Kiekvienas bendrovės steigėjas įsigijo bendrovės akcijų ir taip tapo jos akcininkais.

Bet kuri įmonė prieš ją įsteigiant ir teisiškai patvirtinant turi įgyti savo pavadinimą, kuris padėtų vartotojams atpažinti būtent šią įmonę iš daugybės kitų. ,,Molita‘‘ – įmonės pavadinimas trumpas bei greitai įsimenamas, atspindintis įmonės vykdomą veiklą (indų gamybą iš molio) ir neklaidinantis, todėl klientui neturėtų būti sunku jį įsiminti.

Naujai įsteigtai įmonei yra būtina išsikelti pagrindinius, realius tikslus bei uždavinius, kad būtų galima vykdyti tolimesnę įmonės veiklą ir, kad būtų pasiekta įmonės sėkmė bei būtų gaunamas pelnas iš jos vykdomos veiklos. Viso to galima pasiekti tuomet, kai įmonė sugeba patenkinti vartotojų poreikius, šiuo atveju teikti kokybiškas paslaugas, ir kai gali sklandžiai vykdyti socialinius įsipareigojimus.

Svarbiausi įmonės tikslai yra maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius bei vykdant įmonės veiklą gauti pelną ir nedirbti nuostolingai, taip pat gerinti tiekiamų gaminių kokybę, prieinamumą, tęstinumą ir efektyvumą. Be įmonės tikslų taip pat yra svarbu ir jos išsikelti uždaviniai.

Įsitvirtinti ir plėtoti veiklą Klaipėdos miesto rinkoje, orientuojantis į įvairius rinkos segmentus.

Sukurti gerą įmonės įvaizdį ir išpopuliarinti jos vardą.

Sudominti ir pritraukti kuo daugiau klientų, vykdant aktyvią rinkodarą bei reklamą.

Siekti užimti didžiausią rinkos dalį lyginant su konkurentais.

UAB ,,Molita‘‘ savo rinką, kurioje gamins gaminius, pasirinko Klaipėdos miestą, kuris yra trečiasis pagal dydį Lietuvos miestas, tai savaime suprantama, kad rinka yra tikrai ne maža, joje gyvena nemažai darbingo amžiaus žmonių. Klaipėdos miesto plotas yra 98 km², o jame gyvena apie 161 300 žmonių. Taip pat yra planuojama tiekti molinius gaminius ne tik Klaipėdos mieste gyvenantiems asmenims, tačiau ir turistams bei kituose miestuose gyvenantiems klientams. Tokiu būdu rinka tik dar labiau plečiasi.

Apžvelgiant bendrą rinkos padėtį yra svarbu išanalizuoti keletą įtaką darančių sferų. Vertinant rinkos ekonomikos sferą, viena iš problemų, kuri gali trukdyti dideliam įmonės veiklos pelningumui yra ta, kad šiuo metu šalyje nėra labai didelis ekonomikos augimas ir nedarbo lygis vis dar didelis, o tai reiškia, kad ir žmonių pajamos nėra labai didelės. Tuo tarpu technologinė sfera gerokai vystosi ir modernėja. Vertinant ekologinę sferą didelių pavojų įmonės veiklai nėra, kadangi įmonės įrenginiai minimaliai teršia aplinką. Socialinėje – demografinėje sferoje vyksta intensyvus senėjimo procesas, mažėja darbingo amžiaus žmonių skaičius, vis daugiau žmonių išvyksta iš Lietuvos ir labai mažai atvyksta iš užsienio šalių, o tai nėra teigiamas procesas turintis įtakos Klaipėdos miesto rinkai.

  • Finansai Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (5082 žodžiai)
  • Kolegija
  • Finansų verslo planai
  • Microsoft Word 244 KB
  • Moliniai gaminiai verslo planas
    10 - 8 balsai (-ų)
Moliniai gaminiai verslo planas. (2016 m. Gegužės 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/moliniai-gaminiai-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:46