Mono įpurškimas


Mono ipurskimo remontas. Mono ipurskimo sistema. Mono jetronic sistema. Mono ipurskimo gedimai. Mono ipurskimo reguliavimas. Mono motronic sistema. Mono jetronic įpurškimo sistema. Monoipurskimas. Elementarioji diagnostika. Mono ipurskimo veikimas.

Transporto kursinis darbas. Įvadas. Monomotronic įpurškimo sistema. Sistemos veikimas. Galimi gedimai, jų priežastys, bei sprendimo būdai. Įpurškimo sistemos diagnostikos galimybės. Elementarioji diagnostika. Vidinė obd diagnostika. Išorinė obd diagnostika:. Įpurškimo sistemos diagnozavimo organizavimas. Diagnostinis kompiuteris vag-com. Vag-com galimybės. Gedimų įvedimas į įpurškimo sistemą. Diagnostikos proceso technologija. Darbo sauga ir ekologija. Darbų saugos taisyklės. Švaros taisyklės. Pavojingi žmogui ir aplinkai veiksniai. Darbų saugos reikalavimai. Baigus darbą darbuotojas privalo. Priešgaisrinės saugos reikalavimai. Gamtos apsauga. Išvados. Literatūra.


Šiuolaikiniai automobiliai yra aukšto techninio lygio ir puikios kokybės, tenkinančios net gana įnoringus vairuotojus. Kita vertus, tobulumui ribų nėra. Eksploatacijos metu kinta automobilių sistemų, prietaisų, įrenginių, mazgų techninė būklė, taigi neišvengiamai reikalinga jų techninė priežiūra, remontas.

Lietuvai tapus nepriklausoma valstybe, sparčiais tempais keitėsi automobilių parkas – struktūriniu, kiekybiniu ir kokybiniu požiūriu. Kuklių techninių galimybių, mažai patikimi ir greitai senstantys rusų gamybos lengvieji automobiliai sėkmingai ir greitai sugrįžo į rusiją ir kitas nvs šalis, o į jų vietą pradėjo plūsti geresnės kokybės kiek naujesni, o dalis – ir.

Visai naujų automobilių iš vakarų europos ir azijos šalių. Neekonomiškus ir nepatikimus sovietmečio automobilius baigia pakeisti vakarų europos ir skandinavijos šalių transporto priemonės. Šių dienų vakarietiški automobiliai patikimesni, ekonomiškesni, ekologiškesni, o naujos kartos – labai sudėtingi. Daug kainuoja ir komplikuota jų priežiūra, nes reikalinga sudėtinga ir brangi elektroninė programinė diagnostikos aparatūra, įranga, įrankiai. Pasikeitė priežiūros, remonto samprata ir esmė. Ankstesnės technologijos nebetinkamos šių laikų automobilių priežiūrai ir remontui, net ankstesnė literatūra šiuo klausimu jau nebenaudotina.

Eletroninių sistemų lyderė, gamintoja, bei puoselėtoja bosch privačios pramonės korporacija šiais metais atšventė sėkmingos technologijos gimtadinį. Tai, kas prieš 40 metų pavadinimu d-jetronic automobilyje vw 1600 le/tle buvo absoliuti pasaulinė naujiena, išsivystė į tokią techniką, kuri praktiškai visiškai išstūmė karbiuratorių ir per tą laiką pasaulyje buvo įmontuota į daugiau kaip 100 milijonų automobilių.

Pirmoji pasaulyje elektroniniu būdu valdoma benzino įpurškimo sistema, naudojama didelėmis serijomis gaminamuose lengvuosiuose automobiliuose, kurie buvo valdomi įpurškimo kolektoriumi, -bosch d-jetronic - prieš 40 metų buvo pristatyta volkswagen 1600 le/tle automobilyje. Automobilis buvo pademonstruotas 1967 metais frankfurte vykusioje tarptautinėje automobilių parodoje.

1973-aisiais metais serijinėje gamyboje pradėti diegti l ir k-jetronic . Jie veikė su oro kiekio matavimo įtaisais. Vėliau buvo įvesti lh-jetronic su oro kiekio matavimo įtaisais, nepriklausančiais nuo temperatūros ir slėgio. Elektroninis valdiklis k-jetronic patobulino į ke-jetronic , o centrinę įpurškimo sistemą mono-jetronic – į mono-motronic .

Mono įpurškimas. (2010 m. Gruodžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/mono-ipurskimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 01:51