Monopolija konspektas (2)


Ekonomikos konspektas.

Monopolija konspektas (2) Kokia reali palūkanų norma? Kokia nominali palūkanų norma? Oligopolija. Monopolinė konkurencija. Darbo jėgos rinka ir darbo užmokestis. Kitų gamybos veiksnių rinka ir pajamos.


7,Monopolija gali padidinti bendrąjį pelną, nustatydama savo produkcijai skirtingas kainas skirtingose rinkose. Teisingas, kainų diskriminavimas, esame tik vieni rinkoje

8,Bet kokia kaina yra neteisėtas veiksmas rinkoje. Neteisingas, niekas negali uždrausti kelti kainą

10,Grynai monopolinė firma gauna pelną ilguoju laikotarpiu, nes: kliūtys trukdo naujoms įmonėms įeiti į rinką. Turim barjerus, kurie neįleidžia į rinka

11,Kuris iš teiginių teisingas: monopolistas nustato kainą, didesnę už ribinius kaštus. D>MC esame vieninteliai pardavėjai ir pats nustatom kainą

12,Monopolisto gaunamas ekonominis pelnas: gali egzistuoti trumpu ir ilgu laikotarpiu; Turim barjerus

13Jei monopolisto gaminamo produkto paklausa neelastinga, jis gali: padidinti bendrąsias pajamas didindamas kainą. Kai paklausa neelastinga, jos kreivė yra vertikali

14,Jei monopolisto gaminamo produkto kaina mažesnė už vidutinius bendruosius kaštus gaminant optimalią gamybos apimtį, tai jis: patiria nuostolius;

16,Grynojo monopolisto pasiūlos kreivė: neegzistuoja; Tą patį kiekį galim parduoti už skirtingą kainą, pasiūlos kreivė yra individuali

17,Jei monopolisto gaminamo produkto kaina didesnė už vidutinius kintamuosius kaštus, tai: visi atsakymai teisingi: monopolistas gali gaminti produktus patirdamas nuostolius ; monopolistas gali gauti ekonominį pelną ; monopolistas gali gauti normalųjį pelną

18,Kainų diskriminacija - tai: produkcijos pardavimas skirtingomis kainomis skirtingiems vartotojams;

20,Kada monopolininko ribinių pajamų kreivė gali sutapti su paklausos kreive? kai monopolininkas vykdo pirmo laipsnio kainų diskriminaciją;

Kiek yra įmonių?Olig.- kelios ; Monop. konku. – daug ; Koks įėjimas į rinką?Olig. - Sunkus (masto ekonomija) ; Monop. konku. – lengvas ; Kokie yra produktai?Olig. - Diferencijuoti (standartizuoti) ; Monop. konku. - Pakaitai, šiek tiek diferencijuoti ; Ar yra susitarimų, kainų lyderystės, kainų karo galimybė?Olig. - Yra, karteliniai susitarimai ; Monop. konku. - Daugiausiai ne kainų konkurencija ; Ar turi rinkos galią?Olig. – turi ; Monop. konku. – Turi ; Ar ilguoju laikotarpiu gali gauti ekonominį pelną?Olig. – Taip ; Monop. konku. - Ne

2,Kuo elastingesnė paklausa, tuo mažesnį produkto kiekį, padidėjus jo kainai, perka vartotojai. Teisingas, vartotojai jautrūs kainai, paklausos dėsnis, ilg. laikotarp. pelnas=0

  • Ekonomika Konspektai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Kestas
  • 4 puslapiai (2029 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos konspektai
  • Microsoft Word 28 KB
  • Monopolija konspektas (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Monopolija konspektas (2). (2017 m. Birželio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/monopolija-konspektas-2.html Peržiūrėta 2017 m. Rugsėjo 21 d. 01:02