Monopolinės konkurencijos rinka


Ekonomikos namų darbas. Monopolinės konkurencijos rinka. Įvadas. Monopolinės konkurencijos rinkos samprata. Pelno maksimilizavimas trumpuoju laikotarpiu. Pelno maksimilizavimas ilguoju laikotarpiu. Nekaininė konkurencija ir jos reikšmė monopolinės konkurencijos rinkoje. Literatūra ir šaltiniai. Išvados.


Jeigu viena organizacija gamindama gaminius gauna pelną, o kitoms organizacijoms draudžiama atkartoti tokį gaminį, tai kitoms organizacijoms gali būti pelninga įeiti į šaką ir gaminti panašią, bet išsiskiriančią prekę. Toks reiškinys vadinamas gaminių diferenciacija. Kuo labiau organizacija gali atskirti savo prekę nuo kitų organizacijų gaminamų prekių, tuo mažiau elastinga jos paklausa ir daugiau monopolinės galios turi organizacija.

Tokia rinka turi ir konkurencijos, ir monopolijos bruožų, todėl ir vadinama monopoline konkurencija.

Darbo tikslas: atlikti monopolinės konkurencijos rinkos analizę.

Darbo uždaviniai:

•Išanalizuoti monopolinės konkurencijos rinkos sampratą.

•Atlikti pelno maksimizavimo trumpuoju laikotarpiu analizę.

•Išsiaiškinti pelno maksimizavimo galimybes ir pusiausvyrą ilguoju laikotarpiu.

•Nustatyti nekaininės konkurencijos reikšmę monopolinės konkurencijos rinkoje.

Tyrimo metodai: Literatūros šaltinių analizė, duomenų rinkimas ir sisteminimas.

  • Ekonomika Namų darbai
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (2242 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos namų darbai
  • Microsoft Word 142 KB
  • Monopolinės konkurencijos rinka
    9 - 3 balsai (-ų)
Monopolinės konkurencijos rinka. (2013 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/monopolines-konkurencijos-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 11:57