Montesorinio auklėjimo sąjudis: kuo skiriasi montessori metodas nuo kitų


Pedagogikos skaidrės. Montesorinio auklėjimo sąjudis kuo skiriasi montessori metodas nuo kitų. Montesorinio ugdymo pradininkė- italė Marija Montesori. Marijos Montesori pedagoginė sistema anuo metu reiškė revoliucija. M. Montesori kilo elementarus klausimas jei naujasis metodas taip pagelbėjo šiems vaikams. "Montessori švietimas yra daugiau nei metodas. Metodas. Montessori ugdymo esmė. Pagrindinis Montesori metodo principas - kiekvienas vaikas savo asmenybę kuria tam tikroje. M. Montesori tikėjo, kad geriausiai vaikas mokosi parengtoje aplinkoje. M. Montesori sistemoje akcentuojami pojūčiais grindžiami vaiko lavėjimo periodai. Gyvenimo praktikos pratimai. M. Montessori sukūrė visą didaktinių priemonių sistemą. M. Montesori sistema pagrįsta vaikui keliamu būtinu reikalavimu "Mokytis veikiant". Mokomosios priemonės – neatskiriama Montessori koncepcijos dalis. Bet ji įgauna prasmę tik tada. Parengtoje aplinkoje tam tikrų priemonių ir užsiėmimų dėka sudaromos trys sferos. Gyvenimo praktikos pratimai (skalbimas, rankų plovimas, vaisių – daržovių pjaustymas, indų plovimas). Matematika (skaičių simbolių suvokimas. Pojūčių lavinimas (kvapų. Kalbos ugdymas (supažindinimas su raidžių grafiniais simboliais. Mokslas (augalų ir. Individuali veikla ant kilimėlio su derinimo kortelėmis kūrybiniai darbai panaudojant gamtinę medžiagą. Mentessori metodais dirbančio ugdytojo uždavynis ne mokyti. Pirmiausia mokytoja kartu su vaiku paima mokomąją priemonę nuo lentynos. Auklėtojo ar mokytoja turi laikytis tokio darbo metodo. Pagrindinis Montessori reikalavimas – vaikas turi mąstyti pats. Paprastai darbas vyksta. Vaikas atsisėda taip. Beveik visos priemonės yra skirtos individualiam darbui. Kai vaikas supranta. Padirbėjus su mokomąja. Mokomąsias priemones reikia išdėstyti taip.


Montessori ugdymo esmė kyla iš žmogaus būties supratimo ir yra paremta stebėjimu bei pačiu eksperimentavimu. "Stebėjimas yra raktas, o laisvė yra spyna“ Jūs duokite laisvę tam, kuriam ji reikalinga, tačiau kiek jis / ji yra pasirengę priimti, galite stebėti ir įvertinti jo / jos reakciją, ir atitinkamai veikti.“Intervencija yra skirtinga (individuali) kiekvienam, ji netaikoma visiems vaikams / suaugusiems bendrai. Čia yra svarbus asmens unikalumas.

Mokslas (augalų ir gyvūnų pažinimas, domėjimasis žmogaus anatomija, geografija, muzika, vaizduojamasis menas ir pan);.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 27 puslapiai (953 žodžiai)
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 9184 KB
  • Montesorinio auklėjimo sąjudis: kuo skiriasi montessori metodas nuo kitų
    10 - 8 balsai (-ų)
Montesorinio auklėjimo sąjudis: kuo skiriasi montessori metodas nuo kitų. (2015 m. Balandžio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/montesorinio-auklejimo-sajudis-kuo-skiriasi-montessori-metodas-nuo-kitu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:25