Montesssori nuopelnai muzikos srityje


Muzikos skaidrės. Prezentacija m. montessori nuopelnai muzikos srityje. Marijos montessori (1870-1952) ugdymo sampratos ypatumai. XXI amžiaus pradžia - pokyčių laikotarpis visose gyvenimo srityse. Sistemos esmė – požiūris į žmogaus raidą grindžiamas pagarba natūraliam psichologiniam vaiko brendimui. Montessori metodas grindžiamas. Kaip pažymi Urbonavičienė. Svarbu pabrėžti. Montesori metodo kritikai atkreipia dėmesį į tai. Kertiniai M. Montessori pedagogikos principai yra šie tyla. Muzika Montessori sistemoje yra laikoma prioritetine sritimi. Muzikos užsiėmimui neskiriama nei speciali vieta. Įvadas į penklinę Varpelių sujungimas su natų pavadinimu Gamos užrašymas natomis Prieš naudojant varpelius. Varpeliai Varpeliai Įpareigoja vaiką suderinti. Darbas su varpeliais Pavyzdžiui. Taigi Montesori sistema - tai į vaiko saviugdą. Litertūra. Darbą tikrino ir vertino Dr. Doc.


XXI amžiaus pradžia - pokyčių laikotarpis visose gyvenimo srityse. Ne išimtis ir švietimo sistema. Vietoj standartinių programų, darbo formų ir metodų kuriamos alternatyvios programos, klasikiniai ir nauji vaikų ugdymo būdai, įvairios pedagoginio proceso organizavimo kryptys. Centralizuota, dehumanizuota Lietuvos švietimo sistema atnaujinama geriausiomis pedagogikos tradicijomis, iškėlusiomis vaikų savarankiškos veiklos, intelekto lavinimo, kūrybingumo skatinimo idėjas. Vienas iš pagrindinių Lietuvos švietimo reformos principų yra humanistinis požiūris į ugdymą (Gasparkaitė, 2002).

Sistemos esmė – požiūris į žmogaus raidą grindžiamas pagarba natūraliam psichologiniam vaiko brendimui, ribų neperžengiančiai laisvei ir savikūrai sąvei­kaujant su aplinka. Montessori sukūrė visą didaktinių priemonių sistemą. Visos didaktinės priemonės sukurtos, vadovaujantis tam tikrais principais: yra skirtos vienai kuriai nors sąvokai išaiškinti ir vaiko dėmesį nukreipti tik į ją. Pažymėtina, kad užduotys vaikams pateikiamos pagal sunkumą ir tam tikra seka, jų negalima skirti bet kuria tvarka. Visos didaktinės priemonės sukurtos, kad vaikai aktyviai dirbtų ir kartu patys darytų apibendrinimus.

Montessori metodas grindžiamas nuostata, kad kiekvie­nam žmogui yra būdingi tie patys psichologiniai ypatumai: savisauga, orientacija į aplinką ir manipuliavimas ja, tvarkos ir tikslumo siekis, noras tyrinėti, bendrauti, tikslingai veikti, kartoti, abstrahavimo ir matematinio mąstymo gebėjimai. Ugdymas turi skatinti jų raišką. Tam turi būti sukurta speciali ugdomoji aplinka, padedanti vaikui įgyti savarankiškumą visose srityse. Be ugdymui būtinų išteklių, pritaikytų vaiko amžiui, šiai aplinkai dar turi būti būdinga grožis, harmonija, švara, tvarka ir saikas, nes tai padeda vaikui bręsti.

  • Muzika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 17 puslapių (1179 žodžiai)
  • Muzikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1010 KB
  • Montesssori nuopelnai muzikos srityje
    10 - 4 balsai (-ų)
Montesssori nuopelnai muzikos srityje. (2015 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/montesssori-nuopelnai-muzikos-srityje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:12