Moters fotografavimas reklamoje


Sociologijos referatas.

Įvadas. Reklamos raida. Reklamos tipai. Moteris reklamoje. Moters fotografija reklamoje. Seksualios moters įvaizdžio fotografavimas. Moters namų šeimininkės ir moters motinos įvaizdžio fotografavimas. Neutralus moters įvaizdžio fotografavimas. Moters sportininkės įvaizdžio fotografavimas. Moters verslininkės įvaizdžio fotografavimas. Poros įvaizdžio fotografavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Visi šie reklamos tikslai gali būti pasiekti pasitelkus labai paprastą dalyką – moters fotografavimą reklamoje. Šiais laikais moters įvaizdžio fotografavimas pasitaiko kas trečioje reklamoje. Moteris – tai grožio, švelnumo ir rūpestingumo simbolis, todėl priklausant nuo to, koks simbolis reikalingas reklamai, tokį įvaizdį galime suteikti moteriai. Moters įvaizdžio fotografavimas reklamoje, mūsų laikais, yra galingas ginklas reklamos industrijoje, tačiau ne visada moterys buvo vaizduojamos reklamoje.

Reklama dar sparčiau pradėjo vystytis, kai prasidėjo prekinė gamyba ir kiekvienas gamintojas norėjo pažymėti, jog būtent jis sukūrė gaminį bei parodyti kur jį galima įsigyti. Prekės buvo žymimos unikaliais ženklais ar simboliais šalia namo ar jo fasade. Gamintojai prie namo pažymėdavo savo vietą kur parduodavo savo simboliu pažymėtas prekes. Taigi pradėjus plėtotis verslui, atsirado būtinybė skelbtis ir tokiu būdu gamintojas atsiskyrė nuo savo pagamintos prekės. Jos pardavimu pradėjo rūpintis tarpininkas – prekybininkas, kuris buvo atsakingas už prekės pardavimą.

Europoje pradėjus gaminti popierių, susidarė palankios sąlygos naudoti rašytinę ar pieštą reklamą. Esminiai reklamos pasikeitimai prasidėjo XV amžiuje, kai 1440 metais vokiečių spaustuvininkas Johanas Gutenbergas išrado spausdinimo mašiną. Nuo tada reklama pradėjo labai sparčiai vystytis ir tobulėti. Šiais laikais reklama užima labai svarbią vietą. Galime tai ir patys pastebėti tiesiog pasivaikščiojus po miestą arba prisijungus prie interneto.

Reklamą galime pavadinti kaip atskirą mokslą, kuris vystėsi ne vieną tūkstantį metų. Apie reklamą yra sukurtos teorijos, knygos bei pati reklama gali būti skirstoma į kelis tipus pagal:

Norėčiau pabrėžti paskutinį tipą. Pagal reklamines priemones, reklama yra skirstoma į:

  • Sociologija Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Ola
  • 9 puslapiai (1519 žodžių)
  • Universitetas
  • Sociologijos referatai
  • Microsoft Word 663 KB
  • Moters fotografavimas reklamoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Moters fotografavimas reklamoje. (2017 m. Gegužės 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/moters-fotografavimas-reklamoje.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 11 d. 07:58