Moters įvaizdis reklamoje


Moteriskumo ivaizdis zurnaluose. Moters įvaizdis televizijoje. Reklamos itaka visuomenei. Nevinskaites konspektas. Moters ivaizdis zurnaluose. Motinos ivaizdis. Moterys reklamoje. Vyru ivaizdziai reklamoje. Moteru ivaizdis reklamoje. Moters įvaizdžio samprata.

Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Reklamos sąvoka, funkcijos, tikslai, įtaka visuomenei. Reklamos sistema, funkcijos, bruožai, tikslai. Neverbalinė reklama. Psichografija reklamoje. Reklamos auditorija. Moterų auditorija. Reklamos įtaka visuomenei. Moters įvaizdžiai reklamoje ir jų kaita. Įvaizdžio sąvoka. Santykis su stereotipu. Moters įvaizdžiai televizijos ir moteriškų žurnalų reklamose. Moters įvaizdžiai televizijos reklamose. Moters įvaizdžiai moteriškų žurnalų reklamose. Moters įvaizdžio kaita visuomenėje ir ją įtakojančios priežastys. Moters įvaizdžiai reklamoje. Seksualusis moters įvaizdis. Moters namų šeimininkės ir moters motinos įvaizdis reklamoje. Neutralus moters įvaizdis. Moters sportininkės įvaizdis. Moters verslininkės. Poros (vyro ir moters) įvaizdis. Žurnalų “cosmopolitan”, “moteris” ir “panelė” reklamų turinio analizė. Turinio analizės tiriančios moters įvaizdžius reklamose rezultatai. Žurnalo “moteris” turinio analizės rezultatai. Žurnalo “cosmopolitan” turinio analizės rezultatai. Žurnalo “panelė” turinio analizės rezultatai. Lyginamoji žurnalų “cosmopolitan”, “moteris”, “panelė” turinio analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Moters įvaizdis reklamoje: informologijos studijų programos bakalauro darbas / moksl. Vad. Asist. L. Nevinskaitė; vilniaus universitetas. Komunikacijos fakultetas. Komunikacijos ir informacijos teorijos katedra. – vilnius. – 49 lap. – santr. Angl.

Reklama, įvaizdis, stereotipas, feminizmas, moters įvaizdis, žiniasklaida, jos vartotojų auditorija, televizija, moteriški žurnalai, turinio analizė.

Darbe nagrinėjama moters įvaizdžiai šiuolaikinėje reklamoje, remiantis bendrąja literatūra apie reklamą, komunikacijos ir sociologijos teorijomis, bei feminizmo teorijos teiginiais. Moters įvaizdis traktuojamas atsižvelgiant į reklamos sudėtines dalis, jos funkcijas, auditorijos segmentavimo ypatumus, moters statusą visuomenėje, jos stereotipinį apibūdinimą. Plačiai nagrinėjami įvairūs moters įvaizdžiai moteriškų žurnalų ir televizijos reklamose.

Praktinėje dalyje pateikiamas moters įvaizdžio Lietuviškuose moteriškuose žurnaluose tyrimas, atliktas turinio analizės būdu. Pavaizduotas moters įvaizdžio pasirodymo reklamose dažnumas ir jo kaita. Darbo pabaigoje yra priedai, kuriuose pristatomi šiprieš gerą dešimtmetį Lietuvoje žodis įvaizdis būtų sukėlęs tik abstrakčias teorines diskusijas apie formą be turinio – apie tai, kaip ir kodėl kažkam atrodo. Šiandien daug organizacijų perprato produkto įvaizdžio kūrimo pradžiamokslį, o kai kurios jau drąsiai pasitelkia savo produkcijos ar paslaugų įvaizdžio jėgą kaip pagrindinį kozirį konkurenciniame kare. Joms pavyko išsiskirti iš daugybės panašių konkurentų, pasiekti, kad apie firmą žinotų kuo daugiau žmonių, ir įgyti tam tikrą reputaciją visuomenės akyse. Šių firmų vadovai žino, kad dažnai žmonės reaguoja į įvaizdį, bet nebūtinai į tikrovę. Todėl didelė dalis reklamų remiasi įvaizdžiu.

šiandieną moters įvaizdis reklamoje sudaro apie 50 % visų reklamų esančių moteriškuose žurnaluose. Todėl aktualu išsiaiškinti, koks moters įvaizdis vyrauja šiuolaikinėse reklamose. Atsižvelgiant į tai buvo pasapibrėžti moters įvaizdžio reklamoje tipus (pagrindiniai moters įvaizdžiai moteriškų žurnalų reklamose).

Ištirti moters įvaizdžiudarbe buvo remtasi feministinės, komunikacijos, reklamos teorijos ir sociologijos mokslų literatūriniais vepirmoje dalyje - reklamos sąvoka, funkcijos, tikslai, įtaka visuomenei , atskleidžiamos pagrindinės reklamos savybės. Joje susipažindinama su reklama: jos sąvoka, funkcijomis, bruožais, tikslais. Nustatyta, kokioms žmonių grupėms yra skirta reklama ir kuo jos ypatingos. Atskleidžiama auditorijos esmė.

Moters įvaizdis reklamoje. (2011 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/moters-ivaizdis-reklamoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:20