Moterų įvaizdžiai reklamoje Kinijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose


Sociologijos kursinis darbas. Įvadas. Moters įvaizdis reklamoje, Jungtinėse Amerikos valstijose. Moters įvaizdis reklamoje Kinijoje. Kinija ir jav. Išvados. Sąvokos. Literatūros sąrašas.


Tyrimo objektas – moterų įvaizdžio kitimas reklamoje,skirtingų įvaizdžių atsiradimo priežąstys, moters padėtis ir vaizdavimas reklamoje.

Darbo tikslas – išanalizuoti Kinijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų kūltūras, siekiant, suprasti reklamose vaizduojamų moterų paveikslų kaitą, susipažinti su galimais neigiamais stereotipinių paveikslų poveikiais.

Darbo uždaviniai - Išanalizuoti Kinijos moterų padėtį visuomenėje, bei jų vaizdavimą reklamose; Išanalizuoti JAV moterų padėtį visuomenėje, bei jų vaizdavimą reklamoje; Sulyginti išanalizuotus skirtumus; Pateikti visas išanalizuotą informaciją schemomis, lentelėmis

  • Sociologija Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 18 puslapių (3866 žodžiai)
  • Universitetas
  • Sociologijos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 115 KB
  • Moterų įvaizdžiai reklamoje Kinijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose
    10 - 6 balsai (-ų)
Moterų įvaizdžiai reklamoje Kinijoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. (2014 m. Gruodžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/moteru-ivaizdziai-reklamoje-kinijoje-ir-jungtinese-amerikos-valstijose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:48