Motyvacijos tyrimo metodika


Psichologijos analizė. Motyvacijos tyrimo metodika. Pažinimo motyvų skatinimo būdai. Saviraiškos ir bendravimo skatinimas. Individualus darbas su vaikais diferencijuojant mokymą pagal mokymosi motyvacijos ypatumus. Kaip nuo tėvų priklauso vaikų mokymosi motyvacija.


Pastebėta, kad klasėje, kurioje mokytojui pavyksta sudominti mokinius, sužadinti jų smalsumą, visas dėmesys sutelkiamas į užduotis. Tokioje klasėje drausmės problemų nekyla. Mokytojas, kuriantis savo klasėje atmosferą, kupiną meilės, nuoseklumo ir dorumo, padeda mokiniams gerbti savo vertybes. Jo mokiniai žino, kaip derėtų elgtis. Bet kitoje klasėje mokytojas taiko įprastus drausmės metodus ir nesuteikia mokiniams galimybės rinktis, t. y. papildomų galimybių spręsti savo problemas. Pvz., paliepus nustoti ką nors darius, suvaržoma jų veiksmų laisvė, – kyla nusivylimas. Todėl mokinio mokymosi motyvacija priklauso ir nuo mokytojo. Jei pamokoje vaikui neįdomu, jis triukšmaus ir trukdys kitiems. Mokytojas turėtų suteikti ugdytiniui daugiau galimybių rinktis, o ne nutildyti jį.

Motyvacijos tyrimo metodika. (2013 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/motyvacijos-tyrimo-metodika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:45