Motyvavimo įtaka darbuotojų lojalumui


Ekonomikos bakalauro darbas. Santrauka. Abstract. Įvadas. Motyvacija ir lojalumas teoriniai aspektai. Motyvacijos samprata. Darbuotojų lojalumo samprata. Darbuotojų lojalumo matavimas. Motyvavimo įtakos darbuotojų lojalumui įmonėms tyrimas. Tyrimo tikslai ir uždaviniai. Rekomendacijos, dėl darbuotojųlojalumą įtakojančių Motyvavimo priemonių naudojimo siuvimo įmonėse. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai. Priedas.


Šio darbo tikslas išanalizuoti darbuotojų motyvavimo būdus, motyvavimo įtaka darbuotojų lojalumui įmonėms, ištirti Lietuvos siuvimo įmonėse taikomų motyvavimo priemonių tikslingumą ir kaip jos įtakoja darbuotojų lojalumą savo įmonėms, išsiaiškinti, kokios motyvavimo priemonės labiausiai vertinamos siūvimo įmonių darbuotojų. Pirmoje darbo dalyje autorius teoriškai analizuoja darbuotojų motyvavimo būdus, darbuotojų lojalumą ir lojalumo matavimo būdus. Antra dalis skirta motyvavimo priemonių taikymo ir jų įtakos darbuotojų lojalumui analizei. Remiantis tyrimo rezultatais, autorius išskiria darbuotojų motyvavimo priemones, turinčias didžiausią įtaką darbuotojų lojalumui. Trečioje darbo dalyje pateikiamos darbuotojų motyvavimo priemonių, labiausiais įtakojančių darbuotojų lojalumą, panaudojimo rekomendacijos. Gauti tyrimo rezultatai parodė, kad motyvavimo priemonės turi didelę įtaka darbuotojų lojalumui ir kad motyvavimo priemonės, naudojamos siuvimo įmonėse, nevisiškai atitinka darbuotojų poreikius.

Motyvavimo įtaka darbuotojų lojalumui. (2014 m. Rugsėjo 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/motyvavimo-itaka-darbuotoju-lojalumui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:14