Motyvavimo veiksnių analizė


Motyvavimo veiksniai. Darbuotojų motyvacija prancūzijoje. Marcinkevičiūtė 2007 motyvacija. Motyvavimo priemones. Motyvacijos veiksniai. Motyvacijos veiksniai speros. Lipinskienė motyvavimas. Motyvavimo samprata.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Motyvavimo samprata ir motyvavimo veiksniai. Motyvavimo veiksnių veiksmingumo skirtumai ir jų naudojimas. Motyvavimo veiksnių uab „panevėžio žvaigždės“ analizė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai. Priedas. Tyrimo instrumentarijus. Priedas. Anketa.


Šiuolaikinės verslo organizacijos veikia greitai kintančioje aplinkoje ir vis dažniau susiduria su neplanuotomis situacijomis, kurias, norint greitai ir sėkmingai išspręsti, reikia dirbti geriau ir greičiau už konkurentus, patenkinti didėjančius klientų poreikius, prisitaikyti prie naujų technologijų, todėl visos organizacijos trokšta, kad jų darbuotojai būtų kuo produktyvesni, noriai dirbtų ir siektų organizacijos tikslų. Tokie darbuotojai yra gyvybiškai būtini organizacijoms, kadangi neproduktyvūs ir nesuinteresuoti darbuotojai stabdys organizacijos veiklą, tobulėjimą ir leis būti aplenktiems konkurentų, tad esant tokioms sąlygoms, nebepakanka tik darbuotojų asmeninių norų dirbti, todėl verslininkai, siekdami padidinti darbuotojų darbo efektyvumą, vis dažniau taiko motyvavimo veiksnius, kurių efektyvumą pabrėžia daugelis verslo ir žmogiškųjų išteklių specialistų bei mokslininkų.

Darbuotojų motyvavimas plačiai nagrinėjamas jau nuo seno, ypač išsivysčiusiose šalyse, tokiose kaip JAV, Japonijoje, Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje, vis dėl to šis klausimas lieka aktualus. Motyvavimą nagrinėja: Robbins (2003), Maslow (2006), Chmiel (2005), Appleby (2003), G. Felser (2006), Steer, Porter (1983) ir kt. Lietuvoje darbuotojų motyvacija taip pat buvo pradėta nagrinėti gana seniai, daugiau ar mažiau ją nagrinėja: Sakalas (1999), Šavareikienė, Dubinas (2003), Jucevičienė (1996), Lipinskienė (2008), Šilingienė (2000), Žaptorius (2007), Marcinkevičiūtė (2007) ir kt.

Darbo objektas – darbuotojų motyvavimo veiksniai.

Darbo tikslas – išnagrinėti darbuotojų motyvacijos veiksnius UAB „PANEVĖŽIO AURIDA“ imonėje.

Darbo uždaviniai:

1.Išnagrinėti motyvavimo veiksnius.

2.Pateikti tyrimo rezultatų analizę.

Darbo metodai:

1.Mokslinės literatūros analizė.

2.Anketinė apklausa.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 32 puslapiai (7408 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 78 KB
  • Motyvavimo veiksnių analizė
    9 - 3 balsai (-ų)
Motyvavimo veiksnių analizė. (2012 m. Gegužės 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/motyvavimo-veiksniu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:15