Multikultūriniai skirtumai ir jų sprendimo būdai Didžiosios Britanijos reklamos agentūroje


Komunikacijų savarankiškas darbas. Įvadas. Informacija apie didžiąją britaniją. Didžiosios britanijos klasifikacija. Reklamos agentūra. Tarpkultūrinės kliūtys/problemos/situacijos. Problemų/kliūčių/situacijų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tikslas – išsiaiškinti Didžiojoje Britanijoje kylančias tarpkultūrines problemas ir pateikti jų sprendimo būdus.

Uždaviniai:

1.Išnagrinėti su tarpkultūrine komunikacija susijusią literatūrą.

2.Užmegzti kontaktą su Didžiosios Britanijos „Abbot Mead Vickers BBDO“ įmone.

3.Paruošti anketą atsižvelgiant į nagrinėtą literatūrą ir ją išsiųsti bendradarbiauti sutikusiai įmonei.

4.Apibendrinti gautus apklausos duomenis remiantis literatūra.

5.Pateikti išvadas ir rekomendacijas, kaip spręsti tarpkultūrinius nesusipratimus Didžiojoje Britanijoje.

Multikultūriniai skirtumai ir jų sprendimo būdai Didžiosios Britanijos reklamos agentūroje. (2014 m. Kovo 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/multikulturiniai-skirtumai-ir-ju-sprendimo-budai-didziosios-britanijos-reklamos-agenturoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:08