Multimodaliniai vežimai


Multimodaliniu vezimu technologijos. Multimodalinis vezimas. Multimodalinis kroviniu vezimas skaidres. Multimodalinis kroviniu vezimas. Multimodalinių gabenimų organizavimas. Multimodalinis keleivių vežimas. Multimodalinių vežimų organizavimas. Multimodaliniu pervezimu teisinis reglamentavimas. Multimodaliniu gabenimu teisinis reguliavimas. Multimodaliniai vezimai referatas.

Transporto referatas. Multimodalinių vežimų apibrėžimas. Priežastys, susijusios su būtinumu vystyti tarptautinius multimodalinius vežimus. Pagrindinės multimodalinių vežimų technologijos. Galimi multimodalinių vežimų plėtros etapai. Sąlygos, garantuojančios multimodalinių vežimų konkurencingumą. Multimodalinių vežimų sistemos teisinis aprūpinimas. Valstybinis multimodalinių vežimų reguliavimas. Multimodalinių vežimų informacinio aprūpinimo tarptautinės patirties analizė.


c) vežimus koordinuoja ir kontroliuoja ekspeditorius -multimodalinių vežimų operatorius;

f) operatorius ima visą atsakomybę prieš krovinio savininką per visą krovinio transportavimo proceso laiką;

1) sistema piggybac -puspriekabių, keičiamų kėbulų ir pakrautų autotraukinių vežimų organizavimas geležinkelio platformomis.

EDIFAKT sistema automatiškai paruošia dokumentus, juos siunčia elektroninio pašto kanalais ir apdoroja paskirties punkte. Tokiu būdu pavyksta padidinti dokumentų judėjimą visose administracinėse-ūkinėse įstaigose, muitinėse, transporto ir kitose kompanijose.

Pranešimams perduoti naudojamos įvairios tolimojo ryšio priemonės: teleksas, telefaksas, teletekstas, Datex-L, Datex-P. Ryšio priemonių parinkimą lemia siuntimo kokybės reikalavimai, jo kaina ir patikimumas. Dabar dažniausiai naudojama sistema X.400 teleboks ir teletekst.

Tokiu būdu sistema EDlFAKT elektroninių metodų pagalba siunčia ir apdoroja sąskaitas, užsakymus, važtaraščius ir kitus vertybinius dokumentus, aplenkiant jų gamybą ant popieriaus, todėl greičiau ir patikimiau apdorojama reikalinga informacija.

Tarnybiniams pranešimams, siunčiamiems Europoje, papildomus standartus ruošia SNO Europos ekonominė komisija, tarptautinė standartizavimo organizacija ir jos padaliniai.

Europoje geriausiai išvystytos multimodalinių vežimų informacinės sistemos - Vokietijoje ir Prancūzijoje.

Įdomiausia Vokietijoje yra informacinė valdančioji sistema DISK, sukurta valstybiniuose Vokietijos geležinkeliuose, skirta multimodalinių vežimų efektyvumui padidinti. Pradžioje, įdiegus DlSK sistemą, buvo apdorojama informacija gaunama iš perkrovimo stočių ir mazgų. Dabar DISK atlieka tikrinimo monitoringo funkcijas, taip pat siunčia informaciją tarp krovinių siuntėjų, vežėjų, krovinių gavėjų. Sistema DISK turi sąveiką su konteinerių ir konteinerių vežimų valdymo sistema, kuri kuriama pagal KLV'88 programą ir jungia 25 šalis. Informacijos apdorojimo rezultatai iš sistemos DISK siunčiami į perkrovimo stočių konteinerių terminalus, jų darbo planams sudaryti.

  • Transportas Referatai
  • 2011 m.
  • 8 puslapiai (2072 žodžiai)
  • Kolegija
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 17 KB
  • Multimodaliniai vežimai
    10 - 1 balsai (-ų)
Multimodaliniai vežimai. (2011 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/multimodaliniai-vezimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:02