Multimodalinio ir intermodalionio vežimo vystimosi kliutys


Logistikos skaidrės. Įvadas. Didėjant konkurencijai tarp transporto įmonių. Kuo gi skiriasi multimodalinis ir Intermodalinis pervežimai. Literatūroje susiduriama su keliomis įvairiarūšių vežimų sąvokoms. Multimodalinio vežimo schema. Intermodalinio vežimo schema. Kliūtis. Kombinuoto transporto teisė Visos Konvencijos yra pritaikytos tik tam tikrai transporto rūšiai. Konteinerinių traukinių nereguliarumas. Techninės kliūtys (trūksta informacinių technologijų. Penktoji priežastis yra ta, kad 40 pėdų ISO konteineriai neatitinka standartinių Europadėklų. Šeštoji priežastis ta, kad siekiant skatinti intermodalinį transportą ES visą dėmesį telkia aplinkosauginiams veiksniams. Neteisingas intermodalumo pagrindinių veikėjų įvardijimas. Aštuntuoji priežastis – geležinkelių nelankstumas tvarkaraščiuose ir kainodaroje. Finansinės ir ekonominės kliūtys (didelės investicijos į intermodalinio transporto įrangą. X kliūtis. Dešimtoji priežastis yra ta, kad dažnai neišsprendžiama nelydimojo transporto problema, t. Xi kliūtis. Vienuoliktoji priežastis ta. Xii kliūtis. Dvyliktoji priežastis, kad užuot sprendę geležinkelių kokybės klausimą. Išvados. Intermodaliniam transportui plėtoti yra skiriamos subsidijos.


Didėjant konkurencijai tarp transporto įmonių, kylant degalų kainoms, vis aštriau pasisakant už ekologišką, draugišką gamtai transportą, pradedama ieškoti naujų, efektyvių krovinių vežimo būdų, taip pat bandoma visą transportą panaudoti kuo efektyviau, kad vežimo kaštai būtų kuo mažesni – toks yra multimodalinis ir intermodalinis krovinių vežimai. Dėl ekonominių ir aplinkosauginių rodiklių šį transportavimo būdą skatina tiek JAV, tiek ir ES. ES transporto politika nukreipta į krovinius srautus į kitas transporto rūšis – tai intermodalinio transporto varomoji jėga. ES finansuoja pažangius projektus, kurie leistų įvykdyti visas kliūtis, kad įvairiarūšis vežimas klestėtų visame pasaulyje. Suprantama, kad vežėjai keliais prieštarauja visam šiam klestėjimui, nes geležinkelius mato kaip grėsmingą konkurentą. Šiame darbę, aš apžvelgsiu 12 pagrindinių kliūčių, kuriuos stabdo įvairiarūšio vežimo vystimasį. Manau, kad problemų įvardijimas automatiškai duoda ir sprendimo užuomazgas.

Konteinerinių traukinių nereguliarumas, vėlavimas ir šio reiškinio žalos masto nesuvokimas. Geležinkelių organizacija CIM, gavusi skundą iš vežėjų keliais, kad valanda prastovos jiems kainuoja 30 eurų ir kad vėlavimas trunka nuo dviejų ar trijų valandų iki paros laiko ir tampa norma, bet pagal CIM taisykles, krovininio traukinio vėlavimas iki 7 parų yra leistinas ir nekompensuotinas. Nereguliarumo priežastys − ES pirmenybė geležinkeliuose perduodama keleiviniam transportui.

  • Logistika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (922 žodžiai)
  • Logistikos skaidrės
  • MS PowerPoint 1001 KB
  • Multimodalinio ir intermodalionio vežimo vystimosi kliutys
    10 - 3 balsai (-ų)
Multimodalinio ir intermodalionio vežimo vystimosi kliutys. (2015 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/multimodalinio-ir-intermodalionio-vezimo-vystimosi-kliutys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:32