Muziejaus įvaizdžio formavimas


Vadybos kursinis darbas.

Kultūros vadybos studijų programos rezultatų pasiektų baigiamąjame darbe sąrašas. Santrauka. Įvadas. Muziejaus įvaizdžio formavimo analizė. Įvaizdžio formavimo analizė. Muziejų veiklos analizė. Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus įvaizdžio formavimo empirinis tyrimas. Tyrimo metodika. Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus veiklos analizė. Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus įvaizdžio formavimo tyrimo duomenų apibendrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Žinos Lietuvos Respublikos ir Europos sąjungos kultūros politiką bei teisės aktus reglamentuojančius kultūros įstaigų veiklą ir taikys juos profesinėje veikloje

Žinos tradicinės ir šiuolaikinės kultūros teorijas, atsižvelgdamas į jas mokės plėtoti kultūrinę - edukacinę veiklą regione, puoselės bendruomenės tradicijas.

Susipažins su pagrindinėmis vadybos mokslo teorijomis ir ekonomikos mokslo kategorijomis bei naujausiais šių sričių pasiekimais, kuriuos gebės pritaikyti vykdydamas kultūrinę veiklą, siekdamas užsibrėžtų tikslų

Susipažinęs su esminėmis kultūros vadybos tendencijomis ir rinkodaros teorijomis, demonstruos šias žinias praktinėje kultūrinės veiklos vadybininko veikloje, inicijuos kultūros produkto kūrimą ir organizuos jo realizavimo procesą

Vykdys bei analizuos kitų tyrėjų atliktus taikomuosius kultūrinės veiklos tyrimus, interpretuos gautus duomenis bei mokės vertinti kultūros ir jos verslo aplinką.

Gebės parengti kultūrinės veiklos programas ir kultūros projektus, suras jiems tinkamus finansavimo šaltinius, surinks tinkamą komandą projekto įgyvendinimui

Organizuos kultūrinius renginius, generuos renginio idėjas ir jas įgyvendins, tinkamai parinks kultūrinio renginio partnerius, personalą, numatys finansinius išteklius ir valdys organizuotą kultūrinę veiklą.

Vykdys kultūrinę - edukacinę veiklą nukreiptą į kultūrinių, socialinių bei etninių klausimų sprendimą, pasirinks socialinius partnerius ir bendradarbiaus su jais

Kursiniame darbe, darbo objektu buvo pasirinktas Klaipėdos miesto savivaldybės Mažosios Lietuvos istorijos įvaizdis. Pasitelkus pusiau struktūrizuoto interviu pagalbą, buvo atliktos Klaipėdos Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus darbuotojų apklausos, kuriomis norėta išsiaiškinti kaip šis muziejus formuoja savo įvaizdį. Tikslui pasiekti buvo iškeli uždaviniai, kuriuos įgyvendinant išanalizuoti Klaipėdos Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus darbuotojų gauti apklausos rezultatai.

Teorinėje darbo dalyje analizuojamas įvaizdžio formavimas, jo ypatumai, struktūros dalys, esminiai aspektai.

Apibendrinant empirinį tyrimą, galima teigti, kad Klaipėdos Mažosios Lietuvos istorijos muziejus, deda visas pastangas, kad kuo geriau formuoti savo įvaizdžio formavimą ir padaryti jį kuo žinomesnį, tokiu būdu skatinti vartotojus lankytis muziejuje ir domėtis savo krašto kultūra.

Temos aklualumas: Šiandien, visų organizacijų ir kitų institucijų, vienas iš svarbiausių tikslų yra būti žinomiems. Tam įgyveninti yra naudojamos įvairios priemonės, kad išpopuliarėti ir pritraukti kuo daugiau vartotojų ir klientų. Tačiau dvidešimt pirmąjame amžiuje yra išsivysčiusi ypatingai didelė konkurencija tarp firmų ir organizacijų, todėl yra susiduriama su problema, nebeužtenka sumažinti kainas, kad vartotojai atkreiptų dėmesį. Atsiranda butinybė imtis tokių priemonių, kad žmogus vos pamatęs iškabą ar išgirdęs kalbas apie organizaciją iš karto susidomėtų ir norėtų jų produkto. Tam yra išeitis, ilgalaikė strategija- formuoti ir puoselėti įmonės įvaizdį. Dabar įvaizdis yra laikomas vienu pagrindinių organizacijos gyvavimo aspektu.

Tai labai svarbi organizacijos dalis, nuo kurios priklauso organizacijos veiklos sėkmingumas. Nei viena sėkmingai dirbanti organizacija neapsieina be įvaizdžio tobulinimo. Palankaus įvaizdžio dėka, organizacija pasiekia savo užsibrėžtų tikslų parduodant prekes ar teikiant paslaugas. Svarbu, kad muziejų vadovai suvoktų įvaizdžio svarbą ir suprastų, kad įvaizdis neatsiranda savaime: būtinas kokybiškas planavimas, nuosekli ir tikslinga veikla, atimanti daug laiko, bei reikalaujanti ne mažai pastangų.

Įvaizdis – ypatingas žmogaus psichikos sukurtas vaizdinys, stipriai ir tikslingai veikiantis individo ar žmonių grupės emocijas, elgesį ir santykius. Kartais įvaizdis suvokiamas tiesiog kaip stiprus įspūdis, darantis poveikį žmogaus elgesiui. Šiuo metu, kaip ir buvo minėta ankščiau, įvaizdis yra vienas pagrindinių organizacijos sėkmės šaltinių, jis yra savitas ir nepakeičiamas, jį sunku nukopijuoti ar kitaip pasisavinti. Nuo įvaizdžio formavimo ir sukūrimo priklauso visa organizacijos sėkmė, kuri vis labiau siejama su jos gebėjimu kurti, plėtoti ir valdyti savo unikalius išteklius. Todėl drąsiai galima teigti, kad be sėkmingo įmonės įvaizdžio formavimo, organizacija negali ilgai gyvuoti, o tuo labiau visapusiškai patenkinti vartotojų poreikių.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (5116 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 57 KB
  • Muziejaus įvaizdžio formavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Muziejaus įvaizdžio formavimas. (2016 m. Kovo 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/muziejaus-ivaizdzio-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:23