Muziejaus marketingas


Marketingo analizė. Įvadas. Tyrimo metodika. Marijampolės gyventojų nuomonė apie Kraštotyros muziejų. Tyrimo rezultatai ir jų analizė. Išvados ir siūlymai. Naudota literatūra.


Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniame gyvenime, nors dažnai jis suvokiamas tik kaip verslo įmonių veiklos būdas. Marketingą naudoja anaiptol ne vien tik verslo įmonės bei organizacijos. Norėdamos sužadinti pageidaujamą žmonių reakciją, jį pateikia ir visuomeninės, politinės, valstybės valdymo ar net religinės institucijos bei organizacijos. Pavyzdžiui, valstybės valdžia kuria ir įgyvendina socialinės apsaugos įstatyminę bazę ir apie tai informaciją skleidžia ją dominančiose šalyse – norėdama gerinti savo šalies prestižą bei pritraukti investicijas, taip pat šalies piliečių tarpe – palaikydama ir keldama savo populiarumą.

Daugelis iš mūsų, pasirinkdami sprendimus ką pirkti, už ką balsuoti, etc. dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip paslaugų vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai.

Marketingas yra menas ką nors priversti norėti to, ką tu turi. Nevyriausybinės organizacijos iš tiesų daug dirba marketingo sferoje. Bet bendrai žiūrint, marketingo veikla skirstoma į: a) tiesioginis produktų ir paslaugų marketingas; b) netiesioginis organizacijos, jos veiklos bei žmonių marketingas

Šiomis dienomis, nepelno organizacijos parduoda savo paslaugas ir produktus, taip pat kartu su tolimesnėmis jų programomis, nešančiomis visiems naudą. Sugebėjimas tai efektyviai daryti apjungia ir marketingą. Netiesioginis šių organizacijų marketingas yra savo įvaizdžio kūrimas, partnerių ieškojimas, narių vystymas, politinė veikla ar piliečių švietimas. Visa tai marketingas.

Šnekant apie marketingo veiklą nevyriausybinėse organizacijose ir kitose veiklos srityse, tikslinga išskirti plataus marketingo sąvoką (taip pat yra verslo marketingas)

Plataus marketingo sąvoka reiškia, kad jo metodų ir priemonių įgyvendinimas apima ne tik rinkos bet ir kitas visuomenės gyvenimo bei veiklos sritis. Taip platus marketingas apima daug daugiau rinkų, vykdytojų bei objektų.

Darbo tikslas-Išsiaiškinti ar marijampoliečiai patenkinti ir ar domisi Kraštotyros muziejum.

Tyrimo objektas- Marijampolės Kraštotyros muziejus.

Problemos formulavimas-Išsiaiškinti, kodėl Marijampolės Kraštotyros muziejuje mažėje lankytojų.

Tyrimo tikslas- Išsiaiškinti ar Marijampolės gyventojus tenkina Kraštotyros muziejaus teikiamos paslaugos, kainos, reklama.

Tyrimo uždaviniai:

1. Išsiaiškinti gyventojų nuomonę apie Kraštotyros muziejų.

2.Išsiaiškinti teikiamų paslaugų kokybę.

3.Išsiaiškinti gyventojų nuomonę apie eksponatus ,jų kiekį.

4.Išsiaiškinti ar marijampoliečiam užtenka reklamos apie Kraštotyros muziejų.

Hipotezė-Marijampolės gyventoju nuomone yra per mažai vietos muziejuje, daugeliui darbo laikas nepriimtinas, mažai eksponatų.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 20 puslapių (2064 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 53 KB
  • Muziejaus marketingas
    10 - 7 balsai (-ų)
Muziejaus marketingas. (2015 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/muziejaus-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:35