Muzikinio vaizdo klipo kūrimas


Muzikos referatas.

Darbo problema –. Reklamos reikšmė ir jos samprata pristatant auditorijai naują produktą – muzikos vaizdo klipą. Vaizdo klipo kūrimo specifika. Atlikimo technikos pasirinkimas , pasirengimas filmavimui. Šokėjai ir choreografas. Vaizdo klipo filmavimas.


Santrauka Darbo tema - grupės „Eleven degrees“ muzikinio vaizdo klipo pristatymas. Darbo tikslas – pateikti grupės „Eleven degrees“ vaizdo klipo kūrimo kūrimo projektą: vaizdo klipo kūrimas nuo idėjos iki vaizdo klipo pateikimo klausytojams. Nagrinėjant šią temą remiamasi žymių užsienio ir Lietuvos prodiuserių, muzikantų straipsniais bei patarimais.Darbe nagrinėjamas lietuvių jaunimo grupės „Justinas Trio“ vaizdo klipo „Streets of Vilnius“ sukūrimas: nuo idėjos iki pateikimo klausytojams, vaizdo klipo sklaida, kokios buvo naudojamos komunikacijos priemonės. Ši tema aktuali, nes kasdien atsiranda naujų jaunimo muzikinių grupių, siekiančių tapti populiariomis. Paprastai šios grupės turi ribotą biudžetą ir savo muzikai populiarinti nori sukurti vaizdo klipus. Darbe pateikiami patarimai, kaip turint mažą biudžetą suskurti vaizdo klipą, kad jis patektų į You Tube bei kitas svetaines, surastų savo klausytojus. Darbe aptariama, kaip jaunoms grupėms komunikuoti su klausytojais, kad jos kūrinius išgirstų kuo didesnė publika. Kūrybinėje darbo dalyje pateikiamas muzikos grupės „Eleven degrees“ vaizdo klipo detalus kūrimo procesas: klipo idėja, klipo kūrimo meninė, muzikinė, techninė dalis. Taip pat aptariamas vaizdo klipo kūrimo biudžetas. Nemažas dėmesys skiriamas sukurto vaizdo klipo sklaidai: komunikacijos būdai, kaip surasti kuo didesnę klausytojų auditoriją.

Temos aktualumas. Lietuvoje kasmet atsiranda nemažai naujų muzikos grupių, kurios klausytojų nepasiekia dėl muzikos vadybininkų trūkumo. Kad atsiranda vis daugiau naujų gabių muzikos atlikėjų, rodo ir atsirandančios naujos „M.A.M.A“ nominacijos. 2016 m. šiuose apdovanojimuose kaip „Metų proveržis“ buvo paminėtos grupės „Sisters on Wire“, „Solo ansamblis“, „Wolfsome“. Dar neseniai niekas nežinojo apie šiuo metu populiarią grupę „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“. Šiame darbe bus rašoma, kaip naujai, jaunai muzikos grupei pristatyti savo vaizdo klipą, kad ji būtų pastebėtas, susirastų gerbėjų.Šiame darbe bus rašoma apie grupės „Eleven degrees“ vaizdo klipo pristatymą. Daugelis jaunų muzikantų „vadybininkų“ siūlo jiems aktyviai dirbti su savo socialiniais tinklais, talpinti kūrinius į „You Tube“. Tinklalapio „Kaip muzikos atlikėjui ir grupei tapti populiariu? (angl. „How do music artists and musicians become popular? - Quora“) teigiama, kad reklama socialiniuose tinklapiuose turėtų sudaryti tik apie 15 reklamos strategijos procentų. Pasak žinomų muzikantų, norint tapti žinomais plačiajai visuomenei, reikia, kad apie grupės kuriamą muziką parašytų žymiausi ir nepriklausomi dienraščiai, žurnalai, radijo laidos grotų jų kūrinius – tai būdas pasiekti tūkstančius klausytojų. Šiuo metu ši tema aktuali, nes Lietuvoje atsiranda vis daugiau naujų muzikos grupių, kurios galėtų išgarsėti, tačiau per daug pasitiki reklama tik socialiniuose tinkluose ir tampa tik vienadienėmis grupėmis, neieškančiomis reklamos radijo stotyse bei kitose žiniasklaidos priemonėse. Šiame darbe bus kalbama apie komunikacijos rūšis, kurios padėtų naujoms muzikos grupėms atrasti savo klausytoją, būdus tapti muzikantams žinomiems neįstringant tik socialinių tinklų žiniasklaidos „dėžutėje“. Darbo problema – sudominti jaunimą muzikos grupės vaizdo klipu, jam padedant pristatyti auditorijai naują muzikos grupę. Muzikos vaizdo klipas lengvai patalpinamas internete, Yuo Tube socialiniame tinkle ir apie muzikos klipą pradės kalbėti potencialūs muzikinės grupės klausytojai bei gerbėjai. Darbo tikslas. Darbo tikslas – pristatyti grupės „Eleven degrees“ vaizdo klipą, kad jis pasiektų kuo daugiau žiūrovų bei klausytojų, grupę atrastų kuo didesnė klausytojų auditorija.Parengti šio vaizdo klipo pristatymo strategiją. Darbo uždaviniai:1. Apibrėžti pagrindines reklamos sąvokas, jos reikšmę, būdus, kaip įtraukti vartotoją į kūrybinio produkto pažinimo veiklą. 2. Apibūdinti muzikos klipo kūrimo menines bei technines ypatybes. 3. Nustatyti sėkmingo analogo patraukliausius ir jaunimo grupės muzikos klipui pritaikomus meninius, sceninius, muzikinius bei techninius sprendimus. 4. Identifikuoti tikslinę būsimų gerbėjų auditoriją, nustatyti ir apibendrinti jos poreikius.5. Parengti muzikinio klipo kūrimo planą ir jo pristatymo tikslinei publikai strategiją

  • Muzika Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Auksė
  • 16 puslapių (2932 žodžiai)
  • Kolegija
  • Muzikos referatai
  • Microsoft Word 45 KB
  • Muzikinio vaizdo klipo kūrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Muzikinio vaizdo klipo kūrimas. (2017 m. Birželio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/muzikinio-vaizdo-klipo-kurimas.html Peržiūrėta 2017 m. Rugsėjo 22 d. 02:18