Muzikinis baras verslo planas


Verslo verslo planas. Muzikinis baras. Reziumė. Įmonės veiklos aprašymas. Įmonės veiklos kryptys ir tikslai. Makro – aplinkos analizė. Ekonominiai veiksniai. Socialiniai veiksniai. Politiniai veiksniai. Mikro – aplinkos analizė. Konkurentai. Klientai. Tiekėjai. Nauji varžovai. Marketingo planas. Paslauga. Kaina. Rėmimas. Paskirstymas. Organizacinis planas. Organizacinė struktūra. Įmonės juridinė forma ir nuosavybės struktūra. Finansinis planas. Rizikos įvertinimas. Priedai.


Šio verslo plano esmė – įkurti muzikinį barą, kuriame visuomet gros gyva muzika, lankysis įvairaus amžiaus ir skirtingus muzikos stilius mėgstantys žmonės. Norime įkurti muzikinį barą Kaune, nes tokio pobūdžio pasilinksminimo vietų, kuriuose būtų nuolat propaguojama gyva muzika trūksta. Baras išsiskiria tuo, kad originaliomis programomis būtų pritraukiami įvairaus amžiaus ir skirtingą muziką mėgstantys žmonės.

Mes pasirinkome strategiškai gerą buveinės vietą – Kauno senamiestyje, nes tai patogiausia vieta strateginiu požiūriu. Mūsų lankytojai bus įvairaus amžiaus ir skirtingus muzikos stilius mėgstantys žmonės, kurie mielai leidžia vakarus bohemiškoje aplinkoje. Mes orientuosimės į vidutines ir didesnes pajamas gaunančius klientus.

Prieš kurdamos verslą ištyrėme esamą barų - kavinių rinką Kaune ir Vilniuje. Analizavime konkurentus bei nustatėme, jog verslas turėtų būti pelningas, nes Kaune tokio pobūdžio barų nepakanka ir žmonės vis daugiau skiria savo turimų lėšų pramogoms.

  • Verslas Verslo planai
  • 2013 m.
  • 37 puslapiai (8969 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 102 KB
  • Muzikinis baras verslo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Muzikinis baras verslo planas. (2013 m. Kovo 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/muzikinis-baras-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:46