Muzikos 9 klasės ilgalaikis planas


Muzikos planas. Valandų skaičius metams. Veiklos sritys Kompetencija Nuostatos Gebėjimai Bendrosios programos Dainavimas. Muzikos klausymasis apibūdinimas ir vertinimas. Muzika socialinėje kultūrinėje aplinkoje. Muzikos klausymasis. Išraiškos elementai. Stilistinės epochos. Vakarų muzikos istorijos epochos. Veiklų planas. Eil. nr. Pamokų ciklai turinio etapai Pamokos. Dominuojančios veiklos Veiklos gairės Resursai Integracija.


Priemonės: Balčytis E., Muzika. Epochų muzika. Vadovėlis 9 klasei. – Kaunas: Šviesa, 2000. Nakas Š., Šiuolaikinė muzika. Vadovėlis 9 – 12 klasei. – Vilnius: Alma litera, 2005. Keith Spence. Muzika - Vilnius: Alma litera. 1995. Pasaulio muzikos instrumentai. - Vilnius: UAB ,,Kronta“, 2001. Portretų rinkinys. Muzikos klasikai (12 portretų) – Vilnius: Didakta. Youtube svetainė.. Muzikos klausymosi ir vaizdo aparatūra. Garso ir vaizdo įrašai. Mokytojo kompiuteris, vaizdo projektorius. Pianinas, mokyklinė dūdelė, natų sąsiuvinis.

Apžvelgiamos Vakarų muzikos stilistinės epochos: senovė, viduramžiai, renesansas, barokas; stiliaus priemonės muzikoje. Susipažįstama su šių epochų ryškiausiais kompozitoriais, instrumentais, klausomasi kūrinių-modelių, kurie reprezentuoja aptariamos epochos stiliaus ypatumus. Išmokstama padainuoti 2-3 skirtingos stilistikos dainos (riterių daina ,,Kartą miško takeliu“, liet. l. d. ,,Pūtė vėjas“, ,,Teka teka“, D. Ekzodė ,,Menuetą“ ir. kt.).

Mokiniai gebės įvardyti senovinės muzikos ypatumus, skiriamuosius stiliaus bruožus; iš klausos gebės priskirti klausomus fragmentus stilistinei epochai (diagnostinis testas, muzikinė mįslė).

Lietuvių k., geografija, istorija, dailė, etnokultūra („Tauta ir tradicijos“, „Liaudies kūryba“).

Apžvelgiamos Vakarų muzikos stilistinės epochos: klasicizmas, romantizmas + impresionizmas. Susipažįstama su šių epochų ryškiausiais Vakarų ir lietuvių kompozitoriais, instrumentais, klausomasi kūrinių-modelių, šių epochų ir jose atsiradusių naujų krypčių muzikos šedevrų, kurie reprezentuoja aptariamos epochos ir individualaus kompozitoriaus stiliaus ypatumus, klausomasi operų ištraukų klasikiniame ir roko stiliuje. Išmokstama padainuoti operų arijų fragmentai, romantinės dainos, liet. l. dainos. Grojama mokinių pasiūlyta daina. Būgneliais ir metalafonais mokomasi atlikti M. Ravelio ,,Bolero“.

Mokiniai gebės įvardyti klasicizmo, romantizmo muzikos ypatumus, skiriamuosius stiliaus bruožus, iš klausos gebės atpažinti klausytų kūrinių ištraukas, žinos šių kūrinių autoius. Gebės apibūdinti klasicizmo ir romantizmo epochų muzikos panašumus ir skirtumus. Atliks diagnostinius testus. Išraiškingai padainuos Dž. Verdžio Užstalės dainą iš op. ,,Traviata“, Dž. Verdžio hercogo dainelę iš op. ,,Rigoletas“, Ž. Bizė Habanerą iš op. ,,Karmen“, liet. l. dainas. Muzikaliai pagros dūdelėmis pasirinktą dainą.Kartu su mokytoja gebės tiksliai ritmuoti M. Ravelio ,,Bolero“. Pasirodymas.

  • Muzika Planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1658 žodžiai)
  • Mokykla
  • Muzikos planai
  • Microsoft Word 16 KB
  • Muzikos 9 klasės ilgalaikis planas
    10 - 8 balsai (-ų)
Muzikos 9 klasės ilgalaikis planas. (2015 m. Rugsėjo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/muzikos-9-klases-ilgalaikis-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:05