Muzikos integravimas į kitas veiklas: Gamtos pažinimas


Muzikos savarankiškas darbas. Ikimokyklinio ugdymo katedra muzikinio ugdymo metodika. Gamtos pažinimas Savarankiškas darbas. Kaunas 2014. Temos tikslas. Dainos mokymosi etapai.


Integravimas: Gamta vienas svarbiausių vaikų ugdymo veiksnių. Vaikai, bendraudami su gimtosios vietovės gamta, stebėdami ją, padedant suaugusiems pamažu suvokia pasaulį, kuriame jie gyvenima. Jie mato nuostabią augalų ir gyvūnų įvairovę, įspūdingus gamtos reiškinius, pradeda suprasti gamtos reikšmę žmonėms, pajunta, kaip įdomu vis daugiau sužinoti apie ją, išgyvena dorovinius – estetinius jausmus, kurie žadina norą prižiūrėti ir globoti tėviškės gamtą.

Pasisodinus vaikus paprašyti papasakoti apie boruželę, žiogelį ir bitutes. Kalbant su vaikais apie vabaliukus prašome, kad vaikai apibūdintų kiekvieną iš jų, ir kokius garsus skleidžia. Susipažinti kaip jie atrodo, taip vaikams bus aiškiau kokia bus mūsų dainelė. Smagi dainelė buvo?

Dainelėje labiausiai patiko dainuoti apie?

Jums patiko žaisti pagal šitą dainelę?

Ko trūko Jūms šitoje dainoje? Padiskutuokime.

Pakalbėję su vaikais ir aptarę apie dainelę. Auklėtoja padainuoją ir pagroją dainą.

Muzikos integravimas į kitas veiklas: Gamtos pažinimas. (2015 m. Gegužės 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/muzikos-integravimas-i-kitas-veiklas-gamtos-pazinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:27