Muzikos integravimas į kitus mokomuosius dalykus, stiprinant pradinių klasių mokinių mokymosi motyvaciją


Muzikos kursinis darbas. Įvadas. Muzikinio ugdymo specifika. Integruoto ugdymo bruožai. Muzikos ir kitų mokomųjų dalykų integravimas. Mokymosi motyvacijos samprata ir jos nustatymo kriterijai. Muzikos integravimo į mokomuosius dalykus įtaka mokymosi motyvacijai. Muzikos integravimo į mokomuosius dalykus poveikio pradinių klasių mokinių mokymosi motyvacijai tyrimas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Santrauka. Summary. Literatūra. Priedai.


Tyrimo objektas: muzikos integravimas į mokomuosius dalykus, stiprinant pradinių klasių mokinių mokymosi motyvaciją. Tikslas: atskleisti muzikos integravimo į mokomuosius dalykus teigiamą poveikį pradinių klasių mokinių mokymosi motyvacijai.

Uždaviniai:

1.Pagrįsti muzikos ir kitų mokomųjų dalykų integravimo svarbą pradinėse klasėse.

2.Aptarti muzikos integravimo į mokomuosius dalykus aspektus, stiprinant mokymosi motyvaciją pradinėse klasėse.

3.Ištirti muzikos integravimo į mokomuosius dalykus poveikį pradinių klasių mokinių mokymosi motyvacijai.

Darbe naudojamos metodikos: mokslinės literatūros analizė; pokalbis (interviu) – iš dalies struktūrizuotas; dokumentų analizė.

  • Muzika Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 34 puslapiai (11072 žodžiai)
  • Universitetas
  • Muzikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 673 KB
  • Muzikos integravimas į kitus mokomuosius dalykus, stiprinant pradinių klasių mokinių mokymosi motyvaciją
    10 - 8 balsai (-ų)
Muzikos integravimas į kitus mokomuosius dalykus, stiprinant pradinių klasių mokinių mokymosi motyvaciją. (2014 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/muzikos-integravimas-i-kitus-mokomuosius-dalykus-stiprinant-pradiniu-klasiu-mokiniu-mokymosi-motyvacija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:09