Muzikos pedagogikos pažintinės praktikos ataskaita (su pamokų planais)


Muzikos skaidrės. Prezentacija pažintinės praktikos ataskaita. Įvadas Pažintinę profesinės veiklos praktiką atlikau Molėtų gimnazijoje. Kadangi ugdymo įstaigos bendruomenė nėra didelė. Tik atvykus į. Nors mokykla ir nėra didelė, tačiau turi nemažai įvairių muzikos instrumentų. Susipažinau su mokyklos. Analizė Pradėjus stebėti pamokas nustebino didžiulis mokinių susidomėjimas manimi. Atskirai yra išskiriamas muzikos klausymas. Kadangi bendruosiuose ugdymo planuose nėra nurodomi vadovėliai. Sudarydamas ilgalaikį planą, mokytojas pagrindines temas ir potėmes išrašo ir bendrųjų ugdymo programų. Praktikos vadovas mielai parodė kokius vadovėlius ir pratybų sąsiuvinius naudoja savo vedamų pamokų metu. Kiekviena praktikos vadovo pamoka prasideda ir baigiasi muzikiniu pasisveikinimu bei atsisveikinimu. Stebėjimą sudarė trys dalys tai mokytojo pasirengimas pamokai. Iš pradžių nedrąsiai dalyvavę pamokose. Stebint pamokas, o vėliau ir padedant jas vesti. Kadangi pažintinė praktika vyko prieš pat pavasario atostogas ir Velykas. Ruošiantis pamokoms teko daugiau padirbėti analizuojant muzikos vadovėlių medžiagą bei metodines rekomendacijas. Mokiniai šoko. Laisvu nuo pamokų. Išvados Pasibaigus pirmajai pažintinei praktikai liko tarsi tuštuma. Kuomet teko pačiam pradėti darbą su vaikais. Praktika leido plačiau ir giliau pamatyti. Pamokų planai. Išplėstinis stebėtos pamokos planas mokykla. Molėtų gimnazija išplėstinis stebėtos muzikos pamokos planas dalykas muzika tema „Kas yra pramoginė muzika. Molėtų rajono alantos. Darbą tikrino ir vertino.


Įvadas Pažintinę profesinės veiklos praktiką atlikau Molėtų gimnazijoje. Ši mokykla vykdo priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio bei papildomo ugdymo programas. Pagrindinė institucijos darbo veikla yra išugdyti sąmoningą, dorą, kompetentingą, sumanų ir įvairiapusį ateities Lietuvos ir pasaulio pilietį. Gimnazijai vadovauja direktorė, taip pat mokykla turi gimnazijos tarybą, metodinę tarybą, mokytojų bei mokinių tarybas. Mokiniai turi savo prezidentą, kuri su visa mokinių taryba aktyviai dalyvauja ne tik savo mokyklos, bet ir rajono moksleivių taryboje.

Kadangi ugdymo įstaigos bendruomenė nėra didelė, tai suteikia galimybę geriau pažinti čia dirbančius žmones, bei, savaime suprantama, ugdytinius. Mokiniams yra suteiktos visos galimybės ugdytis tiek formaliai tiek neformaliai. Taip pat mokykla aktyviai dalyvauja ne tik respublikiniuose projektuose bei akcijose, tačiau ir įvairiuose tarptautiniuose projektuose, tam kad suteiktų mokiniams galimybę išvykti svetur. Tokiu būdu mokiniai gali tobulinti įvairiausius gebėjimus ir gerinti savo žinias: pradedant užsienio kalbos mokėjimu – baigiant socialiniais, gamtos ar meniniais mokslais. Pažintinei praktikai vadovavo muzikos mokytojas metodininkas Virginijus Dainys. Tai pedagogas turintis ilgametę darbo su mokiniais patirtį, tačiau visuomet ieškantis naujovių ir neatsiliekantis nuo šiuolaikinių mokymo bei mokymosi ypatumų. Visuomet geros nuotaikos, ir su didžiuliu noru pagelbėti man, kaip jaunam žmogui, būsimam pedagogui.

Tik atvykus į praktikos vietą maloniai nustebino administracijos entuziazmas bendradarbiauti. Mielai buvau supažindintas su mokykla, muzikos kabinetu taip pat ir aktų sale, kur vyksta pagrindiniai mokyklos bei miestelio bendruomenės renginiai.

  • Muzika Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (3011 žodžių)
  • Muzikos skaidrės
  • MS PowerPoint 848 KB
  • Muzikos pedagogikos pažintinės praktikos ataskaita (su pamokų planais)
    10 - 4 balsai (-ų)
Muzikos pedagogikos pažintinės praktikos ataskaita (su pamokų planais). (2015 m. Gegužės 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/muzikos-pedagogikos-pazintines-praktikos-ataskaita-su-pamoku-planais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:25