Muzikos prekių parduotuvė verslo planas


Verslo verslo planas. Įvadas. Santrauka. Verslo aprašymas. Rinka. Rinkos apibūdinimas. Konkurencijos analizė. Įmonės vietos pagrindimas. Rinkodaros planas. Prekė ir kaina. Paskirstymas ir rėmimas. Pardavimų prognozavimas. Paslaugų ir prekybos planas. Vadyba. Finansai. Išvados. Literatūra.


IĮ „Muzikos garsas“ šiuo verslu planu siekė patikrinti idėją individualiai įmonei”, kuri prekiaus muzikos instrumentais ir teiks paslaugas susijusias su instrumentais.

Verslo idėjai patikrinti turėjau išanalizuoti rinkos situaciją, kurioje buvo nustatyti įmonės konkurentai, bei išsiaiškinta, kad pagrindinis įmonės konkurentas veikia Kaune ir teikia panašias paslaugas.

Įmonės vartotojai yra fiziniai ir juridiniai asmenys, išskirti remiantis 2 požymiais: geografiniu ir demografiniu. Nustatyta, kad fiziniai asmenys daugiau kreipiasi dėl muzikos instrumentų taisymo ir derinimo klausyimais, o juridiniai asmenys dažniau kreipiasi instrumentų pirkimo, bei renginių įgarsinimo klausimais.

  • Verslas Verslo planai
  • 2015 m.
  • 26 puslapiai (6314 žodžių)
  • Kolegija
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 78 KB
  • Muzikos prekių parduotuvė verslo planas
    10 - 8 balsai (-ų)
Muzikos prekių parduotuvė verslo planas. (2015 m. Sausio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/muzikos-prekiu-parduotuve-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:38