Muzikos terapijos elementų panaudojimo ypatumai, ugdant mokinių komunikacinius gebėjimus


Muzikos skaidrės.

Muzikos terapijos elementų panaudojimo ypatumai, ugdant mokinių komunikacinius gebėjimus. Anotacija. Muzika – tai jausmų menas. Kartu tai ir viena tų priemonių. Temos aktuolumas. Tikslinga jau nuo mažumės, o ypač paauglystėje. Tyrimas. Straipsnyje buvo atliktas ekspermentinis tyrimas. Ekspermente iš viso dalyvavo 30 respondentų. Išvados. Darbas su žmonėmis, pasitelkiant meninio ugdymo priemones.


Tikslinga jau nuo mažumės, o ypač paauglystėje, vaikams ir jaunimui padėti suprasti, tylos, garso, žodžio prasmę, kokios vidinės emocijos ir reakcijos kyla girdint ar pačiam kuriant melodijas, kokią įtaką tai turi ar gali turėti aplinkiniams ir pan.

Straipsnyje buvo atliktas ekspermentinis tyrimas, kuriuo buvo siekiama išsiaiškinti, kokios yra netradicinių muzikos pažinimo metodų ir muzikos terapijos elementų panaudojimo galimybės ugdant vaikų komunikacinius gebėjimus bendrojo lavinimo mokykloje. Tyrimo tikslas. Atskleisti mokinių reakcijas į skirtingo pobūdžio muziką ir galimybę tų reakcijų pagrindu tobulinti komunikacinius vaikų gebėjimus.

  • Muzika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (268 žodžiai)
  • Muzikos skaidrės
  • MS PowerPoint 71 KB
  • Muzikos terapijos elementų panaudojimo ypatumai, ugdant mokinių komunikacinius gebėjimus
    10 - 4 balsai (-ų)
Muzikos terapijos elementų panaudojimo ypatumai, ugdant mokinių komunikacinius gebėjimus. (2016 m. Balandžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/muzikos-terapijos-elementu-panaudojimo-ypatumai-ugdant-mokiniu-komunikacinius-gebejimus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 23:55