Muzikos ugdymo kokybės kriterijai


Muzikos esė. Muzikinio ugdymo kokybės kriterijai.


Kiekvienas mokinys turi būti pozityviai ir teisingai vertinamas pagal savo pastangas, pasiekimus, gebėjimus ir pažangą, todėl muzikiniame ugdyme yra svarbu nustatyti individualios asmenybės pasiekimus įvairiose muzikos srityse: dainavime, ritmavime, solfedžiavime ir t.t. tam įvykdyti ypač tinka kriterijais grįstas vertinimas. Jis turi būti specifinis, bei aiškiai visiems suprantamas. Muzikinio ugdymo procese labai svarbu diferencijuoti reikalavimus, atsižvelgiant į mokinių individualias savybes, skatinti mokinius siekti raiškos kokybės, o ne kiekybės, t.y. svarbiau mokinius mokyti dainuoti paprastus kūrinius, bet išraiškingai ir taisyklingai. Anot B.Teplovo: „įgimti yra ne muzikiniai gabumai, o tik pradmenys, kurių pagrindu tie gabumai vystosi. Negali būti gabumų, kurie nesivystytų mokymo ir auklėjimo procese“.

  • Muzika Esė
  • 2015 m.
  • 6 puslapiai (1318 žodžių)
  • Muzikos esė
  • Microsoft Word 20 KB
  • Muzikos ugdymo kokybės kriterijai
    10 - 8 balsai (-ų)
Muzikos ugdymo kokybės kriterijai. (2015 m. Sausio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/muzikos-ugdymo-kokybes-kriterijai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:39