Naktinio matymo sistema


Elektronikos referatas. Kaip, susidūrimo atveju, pėstieji galėtų nukentėti mažiau? Naktinio matymo „Autoliv“ sistemos veikimo būdas. BMW Tolimųjų Infraraudonųjų spindulių technologija (FIR. Sumažinimas kas svarbiausia. FIR leidžia vairuotojui "ieškoti toliau". FIR negali būti "apakinta".


Infraraudonųjų spindulių kamera, sumontuota priešais BMW dvigubas groteles stebi iki 300 metrų zoną į priekį nuo automobilio. Atpažinti pėstieji ir dviratininkai išryškinami valdymo ekrane. Procesoriai tuo pačiu metu apskaičiuoja pėsčiųjų judesius ir BMW Sedano eigą. Kritinėmis situacijomis apie staigų pavojų praneša garsinis ir optinis signalai. Taip vairuotojas anksčiau pastebi kliūtis ir gali žymiai greičiau sureaguoti- tokiu būdu sistema leidžia vairuotojui „matyti“ praktiškai visiškoje tamsoje ir be apšvietimo naudojimo.

Su High-Beam Assist "pristatė 2005 metų rudenį į 5, 6 ir 7 serija, kuri išjungia tolimąsias šviesas įjungiant ir išjungiant automatiškai po įjungimo mygtukais ant vairo kolonėlės koteliu ir BMW naktinio matymo, BMW daro dar labiau indėlis į eismo saugos gerinimo priemonėmis inovacijų technologija.Abi sistemos padeda vairuotojui tamsoje, tai yra tokioje situacijoje, kuri reikalauja itin didelio susikaupimo. Tokiu būdu BMW naktinio matymo sistema ir High-Beam Assist pat siūlome didelį pagerėjimą automobilizmo komfortą. 

  • Elektronika Referatai
  • 2014 m.
  • 6 puslapiai (558 žodžiai)
  • Kolegija
  • Elektronikos referatai
  • Microsoft Word 288 KB
  • Naktinio matymo sistema
    10 - 2 balsai (-ų)
Naktinio matymo sistema. (2014 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/naktinio-matymo-sistema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:53