Naujas produktas įvedimas į rinką


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Naujasis produktas ,,whitefresh’’. Rinkodaros strategijos planavimas. Konkurentų įvertinimas. Pest analizė. Ssgg analizė. Bandomoji rinkodara empirinio tyrimo analizė. Empirinio tyrimo metodika. Prekės įvedimas į rinką. Kainodara. Paskirstymo proceso dalyviai. Pardavimo skatinimo priemonės. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas. Pardavimo programos biudžetas. Rėmimas. Rėmimo strategija. Rėmimo biudžetas. Reklamos kūrimas. Reklamos reikšmė, tikslai ir priemonės. Reklamos efektyvumas. Rinkodaros valdymo modelis. Išvados. Santrauka anglų kalba. Literatūra. Priedai.


Šiame darbe tikimasi atskleisti įmonės ,,WhiteFresh‘‘ tikslus bei uždavinius, pateikti planus, kaip planuojama siekti pelno su nauja produkcija.

Darbo tikslas: Į rinką įvesti naują produktą, kuris padėtų vartotojams prižiūrėti burnos higieną neįdedant daug pastangų pagal burnos higienos reikalavimus.

Darbo uždaviniai:

1. Pristatyti naujo produkto idėją.

2. Ištirti naujo produkto paklausą.

3. Parengti rinkodaros strategiją.

4. Sukurti prekės įvedimo į rinką strategiją.

Hipotezė: Tikėtina, kad nauja prekė ,,WhiteFresh‘‘ įsitvirtins rinkoje ir bus paklausi.

Tyrimo metodai: Literatūros analizė ir palyginimas, apklausos rengimas ir jos analizė.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 43 puslapiai (8417 žodžių)
  • Kolegija
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 303 KB
  • Naujas produktas įvedimas į rinką
    10 - 3 balsai (-ų)
Naujas produktas įvedimas į rinką. (2014 m. Lapkričio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujas-produktas-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 10:23