Naujas produktas


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Idėjų generavimas. Idėjų atrinkimas. Idėjos tikrinimas. Prekės logotipas. Apie paslaugą. Prekės unikalumas. Tikslinė rinka. Unikalios paslaugos idėja. Rinkodaros strategijos parengimas. Pest analizė. Swot analizė. Įmonių konkurenciniai pranašumai. Prekės gamybos/pirkimo teikimo galimybių analizė. Pardavimo apimtys. Prekės kaina. Pelnas. Naujos prekės kūrimo ir pristatymo biudžetas. Prekės sukūrimas. Bandomoji rinkodara. Prekės įvedimas į rinką. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas. Prekės paskirstymas. Pardavimo programos biudžetas. Rėmimo strategijos formavimas ir valdymas. Pardavimo skatinimas. Rėmimas. Reklamos biudžeto sudarymas. Rinkodaros valdymo modelis. Išvados. Santrauka anglų kalba. Naudota literatūra.


Temos aktualumas. Šiame darbe nagrinėsime kaip vystėsi mūsų įmonės verslumas.

Mūsų įmonė „MakeMe“, tai internetinė svetainė, kurioje galima susikurti sau patininkančią rankinę. Klientai gali užsisakyti rankinę iš norimos medžiagos, su pageidaujamomis detalėmis ir spalvomis. Užsakymas vyksta elektroniniu būdu tiesiai į namus. Klientui suteikiame garantijas ir užtikriname kokybę.

„MakeMe“ turi platų medžiagų ir rankinių detalių asortimentą. Savo svajonių rankinės kūrimui siūlome šias medžiagas: natūralią, dirbtinę odą, zomšą, lakuotas medžiagas ir kt. Taip pat pateikiamas platus spalvų ir galimų rankinių formų pasirinkimas.

Mes esame pasiruošę nuosekliai išlaikyti aukščiausią poziciją rinkoje tarp internetinių svetainių. Esame pirma internetinė svetainė Lietuvoje, kuri gamina rankines pagal užsakymą. Tikimės, kad ši nauja ir išskirtinė paslauga patenkins pirkėjų norus ir motyvuos pirkti jų kuriamas, bet mūsų gaminamas rankines. Kiekvieno pirkėjo prioritetai yra skirtingi, tad negalime žinoti ar naujovės įsitvirtins rinkoje. Poreikio nustatymas yra būtina informacija kiekvienam gamintojui, tad būtent tai ir bandysime išsiaiškinti šiame darbe.

Pirkėjas yra veikiamas daugybės išorinių faktorių, kurie skatina arba slopina poreikį naudotis įmonės paslaugomis, ypač, jei įmonės paslaugos teikiamos internetinėje erdvėje. Mes stengsimės pirkėjui sukurti tokią aplinką, kuri skatintų jo norą naudotis mūsų paslaugomis ir mažintų nepasitikėjimą internetine prekyba.

Šiame darbe tikimės atskleisti savo įmonės „MakeMe‟ tikslus bei uždavinius. Sieksime pateikti planus, kaip siekti didesnio pelno, išlaikyti esamus klientus ir pritraukti naujų, kaip naujinti savo įvaizdį.

Darbo tikslas: Išsiaiškinti ar „MakeMe“ įmonė bus produktyvi ir įsitvirtins Lietuvos rinkoje.

Darbo uždaviniai:

•Pristatyti mūsų verslo idėją ir paslaugą.

•Parengti rinkodaros strategiją.

•Išanalizuoti gamybos/pirkimo galimybių analizę.

•Sukurti prekės įvedimo į rinką strategiją.

•Išsiaiškinti rėmimo ir pardavimo strategijos formavimą.

•Numatyti efektyvų rinkodaros valdymo modelį.

Naujas produktas. (2015 m. Vasario 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujas-produktas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:29