Naujasis dizainas


Dizaino skaidrės.

Dizaino raida. Pramonė vokietijoje. automobilis benz victoria. vokietija. 1893 m. AEG BENDROVĖS GAMINIAI. Diz. Peteris Behrensas. Ventiliatorius, šviestuvas, AEG logotipas. 1908 m. Aeg bendrovės elektrinių virdulių reklama. diz. peteris behrensas. Peteris Behrensas. Elektriniai virduliai, 1909 m. Vokiečių verkbundo susivienijimas. (deutscher verkbund, liet. darbo sąjunga). 1907 m. Funkcionalizmas xx a. 1 – dešimt. ( vokietija). verkbundo susivienijimo. Richard Riemerschmidt. Kėdės. Poul Henningsen. Šviestuvas,1927 m. Josef hoffmann. kabineto baldai. Bauhauzas (liet. statybos namai) - kūrybinis pramonės dailininkų susivienijimas, Vokietija,1919 m. Bauhauzas. Bauhauzo projektuojami gaminiai. Kėdė, 1927 m. Ludwig Mies van der Rohe. Sustumiamieji staliukai, kėdė, 1928 m. . Marcel Breuer. Bauhausas. agitacinis plakatas, parodos plakatas. Bauhauzas. Bauhauzas. Kostiumas baleto spektakliui, 1922 - 26 m. Oscar Schlemmer. KUBIZMAS. Fernandas Leže. (Fernand Leger). Mechaniniai elementai,1926 m. FUTURIZMAS. Džiakomo Bala ( Giacomo Balla). Kregždučių skrydis. 1913 m. Umberto Bočionis (Umberto Boccioni). Judėjimas erdvėje, 1912 m. Giacomo Balla. Dinamiškų drabužių projektas, 1914m. Fortunado Depero. Plakatas, 1927 m. De Stijl, 1918 m. (Olandija). Piet Modrian. Kompozicija, 1930 m. Gerrit Rietveld. Gerrit Rietveld. Schrioderio namo interjeras, 1924-25 m. G. Rietveld. Schrioderio namas Utrechte, 1924-25 m. Konstruktyvizmas,1913 m. (Rusija). El lisickis. iliustracija, 1929 m. Vladimiras tatlinas. iii internacionalo bokštas, 1920 m. El lisickis. tribuna leninui, 1920 m. Liubovė popova. tekstilės pavyzdžiai. Liubovė popova. drabužių modeliai. LIUBOVĖ POPOVA. Portfolio titulinis lapas , 1917 m. Aleksandras Rodčenko, Varvara Stepanova. Plakatai. Aleksandras Rodčenko. Guminių gaminių reklama. Aleksandras Rodčenko. V. Majakovskio poezijos rinktinės viršelis, 1923 m. VCHUTEMAS – Rusijos dizaino mokykla. 1923m. (Aukštosios meno ir technikos dirbtuvės). Vchutemaso architektūros vadovėlio viršelis. EL LISICKIS, 1927 m. Vchutemaso dirbtuvėse sukurti drabužių modeliai. Vchutemaso transformuojamų baldų projektas A. RODČENKO. Transformuojami baldai darbininkų skaityklai. A. RODČENKO. Darbininkų klubas Maskvoje,1927 – 30 m. . K. Melnikov. Internacionalinis stilius. 1920-1930 m. Ludwig Mies van der Rohe. Gyvenamieji namai, 1927 m. Le Corbusier. Gyvenamojo namo maketas, 1927 m. Le Corbusier. Gyvenamasis namas, 1927 m. Le Corbusier. Vila Savoye, 1929 – 31 m. Prancūzija. Le Corbusier. Vila Savoye, interjeras. Ludwig Mies van der Rohe. BALDAI. Le corbusier. baldai. ART DECO. 1930 – 1940 m. ART DECO. Baldai. diz. Eileen Gray. ART DECO. Eileen Gray. Širma Spintelė. ART DECO. Eileen Gray. Staliukas Šviestuvas. Art deco. eileen gray. baldai. Art deco. baldai le corbusier. šezlongas. Art deco. ART DECO. Baldai. Christian Crass, Jacques – Emile Ruhlmann. ART DECO. Interjeras. diz. Eileen Grey. Daily Express pastato fojė interjeras,. Londonas 1930-36m. Diz. Robert Atkinson. Jeanne Lanvin namų interjeras,1925m. Diz. Armand-Albert Rateau . Art deco. fasadas fontanas. Art deco. gyvenamasis namas. le corbusier. Art deco. gyvenamojo namo inetrjeras. le corbusier. ART DECO. Drabužių dizainas. Art deco plakatai. erte. Art deco plakatai. Art deco plakatai. a. m. cassandre (adolphe jean marie mouron), 1935 m. Lietuvos tarpukario plakatai. Plakatas. Petras Tarabilda, 1930 m.


AEG BENDROVĖS GAMINIAI Diz. Peteris Behrensas Ventiliatorius, šviestuvas, AEG logotipas. 1908 m.

P. Behrensas savo kūryba įtvirtino naują kūrybos sritį – industrinį dizainą.

Vokiečių verkbundo susivienijimas(deutscher verkbund, liet. darbo sąjunga) 1907 m.

Susivienijimas vienijo pramoninkus, architektus, dailininkus, komersantus. Steigėjas – Hermanas Mutezijus (Hermannas Muthesius 1861 – 1927). ATSTOVAI: Richard Riemerschmidtas; H. Van de Velde; Peteris Behrensas – pirmasis dizaineris.

Funkcionalizmas xx a. 1 – dešimt.( vokietija)verkbundo susivienijimo.

TIKSLAI: Įveikti istorizmą; Kurti funkcionalią formą; Meną integruoti į pramonę; Užtikrinti gamybinės produkcijos estetinį ir meninį lygį. Buvo išstumta dailiųjų amatų sąvoką ir įsigalėjo apibūdinimas – pramoninis menas – dizaino sąvoka. Pagrindinė idėja – formos priklausomybė nuo funkcijos. Funkcija padiktuoja medžiagą, konstrukciją bei viso kūrinio kompoziciją, kitaip tariant, struktūrą.

Perėjimas nuo banguotosios secesijinės plastikos prie paprastos fukncionalios formos.

Standartizacijos ir tipizacijos principo pritaikymas masinės gamybos pramonėje.

Tikslas: visuomenę galima pertvarkyti harmoningos daiktinės aplinkos sukūrimu, kurioje žmogui bus patenkinti esminiai estetiniai ir kartu – vartojimo poreikiai. Užduotys: išugdyti harmoningą asmenybę; išugdyti specialistus, kurių dvasinės, meninės ir kūrybinės galios sudarytų visumą; derinti dailininko ir inžinieriaus savybes.

Gaminių formos aiškios, išskaidomos į struktūrines dalis.

Metalinio karkaso krėslai tapo Bauhauzo mokyklos stilistikos simboliais.

Kostiumas baleto spektakliui, 1922 - 26 m.Oscar Schlemmer.

  • Dizainas Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 75 puslapiai (971 žodis)
  • Kolegija
  • Dizaino skaidrės
  • MS PowerPoint 13385 KB
  • Naujasis dizainas
    10 - 9 balsai (-ų)
Naujasis dizainas. (2016 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujasis-dizainas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:36