Naujo gaminio įvedimas į rinką


Vadybos diplominis darbas. Įvadas. Naujo produkto įvedimo į rinką etapai. Idėjų paieškos ir atrankos būdai. Naujo gaminio įvedimo į rinką stadijos ir ciklo analizė. Naujo gaminio rinkodaros komplekso sprendimai produktas, kaina, paskirstymas, rėmimas. Naujo gaminio įvedimo į rinką uab „amalva“ planas. Uab „amalva“ veikla. Uab „amalva“ naujo gaminio įvedimo į rinką etapai. Uab „amalva“ naujų gaminių idėjų paieška. Uab „amalva“ naujo gaminio ciklo analizė. Uab „amalva“ naujo gaminio komplekso analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros ir šaltinių sąrašas.


Šiame darbe nustatyta kaip verslininkai ieško idėjų naujiems gaminiams gaminti, kaip tas idėjas atsirenka. Pateikti du idėjų generavimo metodai. Šiuose metoduose paaiškinta kaip yra atsi-renkamos idėjos. Remiantis P. Kotler išnagrinėtos naujo gaminio įvedimo į rinką stadijos. Kiek-vienoje stadijoje aprašyta kas jai būdinga. Išnagrinėta naujo gaminio ciklo analizė. Nustatyti naujo gaminio rinkodaros sprendimai, į kuriuos įeina produktas, kaina, paskirstymas bei rėmimas. Išnag-rinėta kaina, kaip vienas iš rinkodaros sprendimų. Pateikti treji grafikai, kuriuose paklausos kreivė, pasiūlos kreivė ir pelno lūžio taškas. Atlikta paskirstymo analizė. Pateikta rėmimo analizė, kuri susideda iš keturių būdų, tai: reklamos, pardavimų skatinimo, ryšių su visuomene ir asmeninio pardavimo.

Išnagrinėta UAB „Amalva“ veikla, kada ji įkurta, kokioje vietoje randasi. Nustatyta kokie gaminiai įmonėje gaminami, pateikta keletas tų gaminių charakteristikų. Išnagrinėti naujo gaminio įvedimo į rinką etapai.

Naujo gaminio įvedimas į rinką. (2013 m. Birželio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-gaminio-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:31