Naujo gaminio paskirstymo struktūros formavimas


Logistikos konspektas. Atejo analizė. Clarkson šaldymo produktų kompanija. Naujo gaminio paskirstymo struktūros formavimas.


Vidutinio dydžio laisvalaikio transporto priemonių gamintojai taip pat dažniausiai bendradarbiauja tiesiai su gamintojais. Tačiau kuo mažesnės užsakymų partijos, tuo labiau sudedamųjų dalių gamintojai norėtų parduoti savo prekes didmenininkams, o ne tiesiai laisvalaikio transporto priemonių gamintojams.

Didmenininkai vaidina didžiausią vaidmenį laisvalaikio transporto priemonių sudedamųjų dalių tiekime smulkiems gamintojams ir sporto bei laisvalaikio prekėmis prekiaujantiems mažmenininkams. Stambieji mažmenininkai dažniausiai perka tiesiai iš gamintojų.

“Clarkson” pardavimo darbuotojai bendradarbiaus tiesiogiai su stambiais laisvalaikio transporto priemonių gamintojais. Taip geriausia daryti dėl to, nes stambiems laisvalaikio transporto priemonių gamintojams užtenka gerai ir įtikinamai pristatyti prekę ir ją pademonstruoti. Jeigu prekė jiems tinkama, tolimesnis aptarnavimas nėra reikalingas ir jie perka prekę.

“Clarkson” pardavimo darbuotojai bendraus tik su didmenininkais, siekiant neužkrauti pardavimo darbuotojų aptarnaujant smulkius tarpininkus.

Didmenininkai perims įmonės tarpininkavimą su vidutinio dydžio laisvalaikio transporto priemonių gamintojais, nes dėl mažų užsakomų prekių kiekių yra bereikalingai apkraunami pardavimo darbuotojai ir mažinamas jų darbo produktyvumas.

  • Logistika Konspektai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (319 žodžių)
  • Universitetas
  • Logistikos konspektai
  • Microsoft Word 60 KB
  • Naujo gaminio paskirstymo struktūros formavimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Naujo gaminio paskirstymo struktūros formavimas. (2015 m. Gruodžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-gaminio-paskirstymo-strukturos-formavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:30