Naujo produkto elektroninės valiutos keityklės kūrimas


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Naujo produkto kūrimo idėjų fazė. Idėjų generavimas. Idėjų rūšiavimas. Naudos vartotojui nustatymas. Šešios vartotojų potyrių ciklo pakopos. Rinkos segmentavimas. Verslo idėjos ekonominis pagrindimas. Produkto gamybos programos apskaičiavimas. Materialinių ir energetinių išteklių poreikio ir išlaidų nustatymas. Personalo poreikio ir darbo kaštų apskaičiavimas. Parduodamos produkcijos gamybos kaštų apskaičiavimas. Veiklos sąnaudų apskaičiavimas. Įmonės pajamų ir pelno apskaičiavimas. Nenuostolingumo (lūžio) taško apskaičiavimas. Įmonės pagrindiniai ekonominiai rodikliai ir jų apibendrinimas. Produkto pateikimas rinkai. Įmonės SSGG analizė. Galimybės (O). Grėsmės (T). SO laukas. ST laukas. WO laukas. WT laukas. Sumažinus nesutarimus, toliau plėtosime kuriamą produktą ir išvengsime lėto rinkos augimo. Simbolinis produkto pavaizdavimas ir rėmimo veiksmai. Darbo išvados. Literatūra. Priedai.


Prieš pradedant kurti verslą, pirmiausia, reikia apsvarstyti įvairias galimas idėjas, kurios leistų imtis konkrečios veiklos. Iš įvairių variantų buvo pasitelktas pats svarbiausias ir daugiausiai teigiamų sąvybių turintis produktas. Detaliai apsvarstę, supratome, jog ši elektroninė valiutų keityklė yra idealiausias variantas kurti ir plėtoti verslą. Ilgai apsvarsčius bei išanalizavus galimus efektus, susidarėme nuomone, jog tai yra paprastas, patogus, originalus, novatoriškas, daugiafunkcinis bei padedantis gaminys.

Šie metodiniai nurodymai padėjo išsiaiškinti kokią naudą atneš šis produktas, kokią prasmę turės mūsų verslas, kaip bus išpildyti vartotojų poreikiai bei kiek pelno gaus pati įmonė? Taigi, pradėjome detalią analizę. Pirmiausia, nusistatėme šešis vartotojų poreikius ir pagal tai suskirstėme, kokią naudą atneš ši valiutų keityklė. Taip pat atlikome rinkos segmentavimą ir tai atlikome kiekvienam kriterijui. Tai padarę, galėjome nuspręsti kokie vartotojai norės įsigyti mūsų gaminamą prekę bei ja naudotis? Vėliau perėjome prie produkcijos pardavimoi ir gamybos plano. Nusistatėme kokių sudedamųjų dalių prireiks gaminant šią keitylę bei kiek reikės. Taip pat vienas iš svarbesnių faktorių buvo išsiaiškinti kiek prireiks įvairių komunikalinių paslaugų. Toliau perėjome prie įmonės strūktūros, darbuotojų skačiaus nustatymo ir visų kitų formalumų, susijųsių su paties darbininko atliekamomis valandomis, darbo našumo nustatymu. Ir galiausiai pereijome prie gamybos kaštų analizės, veiklos sąnaudų, pajamų bei pelno apskaičiavimo. Taip pat nustatėme įmonės nenuostolingumo rodiklius ir pabaigoje pateikėme įmonės SSGG analizę.

Šių metodinių nurodymų tikslas buvo išmokti kaip reikia tikslingai bei efektyviai kurti verslą, jį plėtoti bei patirti kuo mažiau nuostolių.

Taigi, daugiausiai balų surinko Elektroninę valiutų keityklė, kadangi tai yra originalus, paprastas, daugiafunkcinis, naujas produktas, kuris vartotojui labai pravers lengvai išsiversti iš bėdos. Taipogi, šis produktas bus ganėtinai paklausus ir atneš didelę sėkmę.

Užpildę lentelę, galime teigti, jog šis produktas vartotojams teiks didesnį pasitenkinimą, negu atgrasys nuo pirkimo, kadangi pats produktas yra paprastas, puikiai naudojamas, nežalingas, neteršia aplinkos, nereikalaujantis įvairių priedų, puikaus dizaino, labai patogus naudojant, nedidelės apimties, taipogi, negendantis bei našus.

Segmentuodami rinką, išskyrėme keturis segmentus, tai yra demografinį, geografinį, psichografinį ir elgsenos, kurie padėjo orientuotis į atskiras grupes, leidžiančias pritaikyti mūsų kuriamą produktą. Segmentavimas yra pateiktas žemiau esančiame paveikslėlyje.

Geografinis kriterijus mums leido išskirti regionus, kadangi tai yra svarbu, žinant, jog elektroninė valiutų keityklė bus paklausti pagrinde didmiesčiuose arba miestelius, dėl labai paprastos priežasties. Kaime gyvenantys žmonės retai priima naujoves, tad visiškai neproduktyvu didelį kiekį produkcijos orientuoti į būtent tokias vietas, kadangi tai neatneš pelno ir įmonė patirs nuostolių. Naujos valiutos problema yra itin aktuali šiomis dienomis, kadangi mūsų produktas tokiose šalyse ne tik įsigalės, bet ir užims dalį pirmojo būtinumo produkcijos, mat žmonėms bus sunku orientuotis tarp naujos valiutos ir senosios, tad pirkdami mūsų produktą, jie išvengs daugybės problemų.

Demografinis kriterijus leido išskirti amžiaus grupes, kurios leido mums orientuotis tarp vartotojų, kurie bus itin paklausūs pirkėjai. Pagrinde išskyrėme amžiaus grupę nuo 30 iki 60 metų, kadangi tokie vartotojai dažnai lankosi įvairiose parduotuvėse bei pasitaiko, jog jiems sunku greitai ir patikimai orientuotis bei priprasti prie naujos valiutos.

Psichografiniame kriterijuje, išskyrėme kelionių problemą, todėl, kad daug bekeliaujantiems asmenims ypatingai sunku orientuotis tarp naujų valiutų, todėl šis prietaisas neretai pagelbės tokiems asmenims ir suteiks daug informacijos.

Elgsenos kriterijuje, didžiausią įtaką darė pirkėjo tipas, kadangi kam reikalinga valiutos keitykla, jeigu žmogus labai retai užsuka į parduotuvę? Na aišku, tokių asmenų pasitaiko retai, bet yra tokių žmonių grupė, kuri yra ištikimi prekiniam ženklui ir jiems tas pats, kiek ta prekė kainavo prie buvusios valiutos ar prie šiuometinės.

Įmonės didžiąją ploto dalį sudaro gamybinis plotas, kadangi mūsų įmonė kuria produktą, o ne teikia kažkokias smulkias paslaugas.

Pateiktuose duomenyse, matome, jog technologiniam procesui nebuvo sunaudota šiluminė energija, kadangi įmonė neturi tokių prietaisų, kur tokia energija yra propaguojama. Kaip matome, mūsų įmonė didesnę dalį pajamų išleis buičiai nei apšildymui, kadangi tai yra didesnis poreikis, nei kad anksčiau minėtasis.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (7345 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 715 KB
  • Naujo produkto elektroninės valiutos keityklės kūrimas
    10 - 9 balsai (-ų)
Naujo produkto elektroninės valiutos keityklės kūrimas. (2015 m. Gruodžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-elektronines-valiutos-keitykles-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:18