Naujo produkto idėjos aprašymas


Verslo kursinis darbas. Įvadas. Naujo produkto idėjos aprašymas ir pateikimas. Trumpas naujo produkto idėjos aprašymas. Unikalios prekės idėja. Aplinkos sąlygų įvertinimas (pest analizė). Ssgg analizė. Kainodara, paskirstymas, rėmimas. Bandomoji rinkodara. Rinkos tyrimas. Reklama. Reklamos kūrimas. Reklama. Išvados. Literatūra.


Projekto uždavinys: 1.Rinkodaros strategijos parengimas; prekės gamybos/pirkimo, paslaugos teikimo galimybių analizė; prekės sukūrimas; bandomoji rinkodara; prekės įvedimas į rinką.

Moterų apklausoje dalyvavo daugiau nei vyrų, moterys sudarė 85,3%, o vyrai –14,7%. Apklausoje dalyvavo 34 respondentai, iš kurių daugiausia yra nuo 18 iki 25 (šio amžiaus žmonės sudarė 79,4 %), po lygiai apklaustųjų buvo nuo 26 iki 35 ir nuo 36 iki45 metų (jie sudarė po 8%). Taip pat apklausoje dalyvavo vienas respondentas nuo 46 iki 55 metų, kuris sudarė 2,9 %visų apklaustųjų. Respondentai, kurių amžius viršijo 55 metus anketinėje apklausoje nedalyvavo.

Analizuojant duomenis apie apklaustųjų gaunamas pajamas, rezultatai parodė, kad 55,9%vidutiniškaigauna 1000 litų atlyginimą, 23,5%gauna nuo 1000 iki 1500 litų, 11,8 %gauna nuo 1500 iki 2000 litų, likusieji 8,8% į klausimąneatsakė.

Į klausimą kokiu laiku einate miegoti respondentų atsakymai pasiskirstė taip: nuo 20-22 val. 11,8%, nuo 23-01 val. 61,8%, likusieji 26,4 %miegoti eina nuo 02-04 val.

Išanalizavus apklaustųjų pateiktus duomenis apie tai, kokią pagalvę jie naudoja miegui ir kas ją sudaro, pastebėjome, kad daugiausia respondentų naudoja „ Dormeo “ arba pūkinę pagalvę (surinko po 32,4%visų apklaustųjų), plunksninę pagalvę naudoja 29,4%, grikių lukštų ir vilnonę naudoja po 2,9 % visų apklaustųjų. Medvilninę pagalvę naudoja 38,2%, elastinę ir šilkinę po 20,6 %, sintetinę 14,7 %, šilkinę 2,9 % ir vienas respondentas neatsakė į šį klausimą.

Tyrinėjant kas padeda gyventojams užmigti 29,4%atsakė, kad padeda žolelių arbatos, 5,9% raminamieji vaistai, 14, 7 % neatsakė į klausimą, o 47, 1 %pasirinko savo variantą (muzika,filmas, masažas, skaičiavimas, televizorius, noras miegoti).

Į klausimą ar norėtų vartotojai įsigyti šią pagalvę ir už kokią sumą 58,8 % visų apklaustųjų norėtų įsigyti šią miegą gerinančią pagalvę ne brangesnę negu 200lt.

Tyrimas atskleidė, kad vartotojai dažniausiai į reklamą atkreipia dėmesį iš internetinių tinklapių (41,2%)ir televizijos kanalų(35,3%), o įsigyti šią prekę norėtų prekybos centre (50%) ir specialioje parduotuvėje (32,4%).

Apibendrinant apklausos duomenis, respondentų atsakymai parodė, kad daugeliui vartotojų būtų naudinga ir reikalinga įsigyti šią miegą gerinančią pagalvę, kuri padėtų atsipalaiduoti ir rytą prabusti su gera nuotaika.

Reklama internete - šiuolaikinis jaunimas ir daugelis suaugusių žmonių intensyviai naudojasi internetu.Skaito reklamas, bendrauja, domisi naujovėmis. Mūsų manymu, tai pritrauks didelę dalį pirkėjų besidominčių nauja produkcija.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2630 žodžių)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 940 KB
  • Naujo produkto idėjos aprašymas
    10 - 4 balsai (-ų)
Naujo produkto idėjos aprašymas. (2015 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-idejos-aprasymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 00:02