Naujo produkto įvedimas į rinką Achema


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Marketingas. Rinka. Vartotojai. Prekė. Prekės pateikimas. Rėmimas. Praktinė dalis. AB „Achema“ produkto įvedimas. Prekės pateikimas. Rėmimas. Išvados. Literatūra.


Tad teko išsamiai paanalizuoti kiekvieną šių elementų.

Taigi, produktas – tai kalcio amonio salietra, kuri yra efektyvesnė už kitas panašias trąšas ir kurią galima parduoti pigiau nei konkurentai.

Kainą AB „Achema“ šiai prekei nustatė taikydama orientuotą į kaštus kainos nustatymo metodą ir pakoregavo ją taikydama orientuotą į konkurentus kainos nustatymo metodą.

Ši prekė bus teikiama per įgaliotus atstovus, didmenininkus ir tiesiogiai ūkininkams.

Pagrindine šio produkto rėmimo priemone pasirinkta reklama.

Naujo produkto įvedimas į rinką Achema. (2014 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-ivedimas-i-rinka-achema.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:08