Naujo produkto įvedimas į rinką kursinis


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. MŪSŲ PREKĖ. Makroaplinkos analizė. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurentai. SSGG (SWOT) analizė. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas. Pardavimo programos biudžetas. Pardavimo procesas. Pardavimo analizė. Reklama. Reklamos rūšys. Reklamos biudžetas. Marketingo valdymo modelis. Tyrimo rezultatų analizė ir apibendrinimas. Išvados. Išvados anglų kalba. Literatūros šaltinių sąrašas. Priedai.


Tikslas: Išanalizuoti vartotojų poreikius dėl naujos prekės paklausos ir sužinoti būdus, kaip ją įvesti į rinką.

Uždaviniai:

1.Aprašyti mūsų idėją ir produktą

2.Išanalizuoti makroaplinką.

3.Išanalizuoti mikroaplinką.

4.Pateikti SSGG analizę.

5.Išanalizuoti pardavimo strategiją

6.Pateikti reklamos strategiją.

7.Pateikti marketingo valdymo modelį.

8.Ištirti respondentų nuomonę apie naujos prekės įvedimo į rinką galimybes.

Tyrimo metodai: literatūros analizavimas, apklausos rengimas ir analizė.

Problema: kaip įvesti naują prekę į rinką.

Idėjų generavimas: idėja sugalvota norint padėti žmonėms, kuriuos kankina nemiga, galvos ir kaklo skausmai.

Naujo produkto įvedimas į rinką kursinis. (2014 m. Vasario 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-ivedimas-i-rinka-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:14