Naujo produkto įvedimas į rinką Naujų prekių kūrimas


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Produkto samprata. Produkto kūrimo proceso pagrindiniai sprendimai. Naujų prodūktų žlugimo priežastys. Naujų prekių kūrimo etapai. Naujo produkto kūrimo idėjų generavimo metodai. Naujų prekių rodikliai. Naujų produktų kūrimo problemos. Išvados. Literatūros sąrašas.


Naujų prekių kūrimas – sudėtingas procesas, susidedantis iš daugelio etapų. Kiekviename etape susiduriama su tam tikromis problemomis, kurių laikų neišsprendus naujas produktas gali visiškai nepasiekti rinkos arba neatitikti vartotojų poreikių.

Darbo objektas – naujų prekių kūrimas.

Darbo tikslas- remiantis litertūros šaltiniais išanalizuoti naujų prekių kūrimą.

Darbo uždaviniai:

apiprėžti kas tai yra produktas;

nurodyti naujų prekių kūrimo proceso pagrindinius sprendimus;

apžvelgti naujų produktų žlugimo priežastis;

nurodyti naujų produktų generavimo metodus;

apžvelgtinaujų prekių kūrimo etapus;

išanalizuoti naujų prekių rodiklius;

apžvelgti naujo produkto kūrimo problemas.

Darbe remtasi šiais pagrindiniais literatūros šaltiniais, kuriuose nalizuojamos naujų prekių kūrimo problemos:

Vijeikis J. 2003. Rinkodara. Vilnius: VKK.

Produktas – tai kūrinys, išradingai pritaikytas rinkos poreikiams.

neteisingas marketingas. dažniausiai pasitaikančios marketingo klaidos:

Naujo produkto planavimo sėkmę padidina visapusiška priešplaninė analizė. tai imlus darbas, atliekamas tokia seka:

Prekės naujumą galima apibrėžti tokiais klausimais:

nauja kam?- vartotojui, kuris niekada nesusidūrė su analogiška preke.

nauja kokiu požiūriu?- dizaino, medžiagos, struktūros ar priedų pakitimais.

kiek nauja?- prekė iš tikrųjų nauja, jei iki tol rinkoje nebuvo jos analogų.

dabar pasaulyje vyraujanti tendencija yra apjungti pastangas, kuriant technologiškai naujus produktus. taip kelios stambios įmonės, besispecializuojančios skirtingose veiklos sferose, vykdydamos bendrą projektą, kartu pasiekia daug geresnių rezultaų. sukūrus naują produktą, reikia suprasti, kaip jį priims rinka (Pranulis ir kiti, 2000. p. 175).

Kilus idėjai parduoti naują prekę, stengiamasi numatyti būsimą jos pelningumą (Vijeikis, 2003):

p = d x (r - c) x l,

Skirstymas į grupes yra daugiau patogumo reikalas. žymiai svarbiau, kad naudojamų kriterijų visuma leistų idėją įvertinti visapusiškai. Palyginti skirtingas charakteristikas galima išreiškiant jas sąlyginiais vienetais - balais.

Remiantis Kriaučionienė ir kitais (2005) parenkant marketingo strategiją numatoma:

pateikiamos naujos prekės kainos, jos pateikimo kanalai, apskaičiuojamos išlaidos marketingui.

pateikiamos galimos marketingo strategijos, siekiant max pelno ir kitų įmonės tikslų, pateikiama marketingo programa.

Sukurtos prekės rinkoje nebūtinai sulaukia sėkmės. jei taip atsitinka, tai ir pats idėjų kūrimas firmai pasidaro nuostolingas. Tokius nuostolius bandoma sumažinti jau pradiniuose prekių kūrimo etapuose “atsijojant” visas bent kiek abejotinas idjas.kai kurios firmos stengiasi eiti mažiau rizikingu keliu ir iš esmės naujų prekių pačios beveik nekuria, bet tobulina jau esamas.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2342 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 24 KB
  • Naujo produkto įvedimas į rinką Naujų prekių kūrimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Naujo produkto įvedimas į rinką Naujų prekių kūrimas. (2015 m. Liepos 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-ivedimas-i-rinka-nauju-prekiu-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:08