Naujo produkto įvedimas į rinką Virtuali kelionė


Turizmo verslo planas. Įvadas. NAUJA PASLAUGA „Virtuali kelionė“. Unikalios prekės idėja. Rinkodaros strategijos planavimas. PEST analizė. PEST analizė. Politiniai veiksniai. PEST analizė. Ekonominiai veiksniai. SSGG analizė. Bandomoji rinkodara. Prekės pristatymas rinkai. Pasiruošimas tyrimui. Iš tyrimo gauta informacija. Prekės įvedimas į rinką. Kainodara. Prekės paskirstymo būdai. Paskirstymo būdas ir rėmimo strategija. Rėmino strategijos formavimas ir valdymas. Rėmimo strategija. Rėmimo strategija. Rėmimo biudžetas. Reklamos kūrimas. Reklamos kūrimas. Reklamos tikslai ir priemonės. Išvados. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas. Šiame darbe aptarsime savo naujo produkto įvedimą į rinką.Mūsų virtualių kelionių agentura „Žvilgsnis į pasaulį” siūlo unikalią idėją – klientams, įvairaus pobūdžio virtualias keliones. Tai yra pirmoji tokio pobūdžio agentūra, kuri pasitelkdama naujomis technologijomis vos per kelias minutes suteiks galimybę pamatyti bet kurį pasaulio kampelį.

Pagrindinis prietaisas tai – akiniai, per kuriuos transliuojamas 3d vaizdas , o demonstracinėje patalpoje įrengti vėją, garsą, šilumą, lietų imituojantys mechanizmai. Taip pat judanti platforma, kuria žmogus gali pats eiti.

Virtualiu būdu galime suteikti žmonėms galimybę keliauti, pažinti kitas šalis, miestus ir vietoves, kurių galbūt niekada negalės aplankyti tikrovėje. Tokiu būdu, yra tenkinami specifiniai vartotojų poreikiai, kurie gali būti neįgyvendinami dėl tam tikrų priežasčių, pvz: pinigų, laiko ir galimybių stokos, amžiaus bei ligų.Taip pat suteikti informaciją ir galimybes tiems, kurie nori pasiruošti kelionėms.

Vienas iš pagrindinių mūsų tikslų - dirbti žmonėms, kurie nori keliauti ir mes jiems padedame tą norą įgyvendinti.

Šiame darbe tikimės atskleisti įmonės „Žvilgsnis į pasaulį” įsitvirtinimo rinkoje ypatumus, tikslus bei uždavinius. Stengsimės įrodyti, kad tokio pobūdžio virtualios kelionės tikrai sulauks pasisekimo ir didelio žmonių susidomėjimo.

Darbo tikslas: Įvertinti virtualių kelionių įmonės idėjos įsitvirtinimą rinkoje.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti savo idėją ir prekę;

Parengti rinkodaros strategiją;

Išanalizuoti atlikto tyrimo rezultatus;

Supažindinti su prekės įvedimu į rinką;

Išsiaiškinti rėmimo bei pardavimo formavimą.

Tyrimo metodai: Literatūros analizė ir anketinė apklausa, vykdyta apklausiant grupės studentus kolegijoje.

Idėjų generavimas. Mes siūlomevirtualių kelionių agentūrą „Žvilgsnis į pasaulį” žmonėms, kurie nori bet negali keliauti tam tikromis sąlygomis, arba aplinkybėmis. Šį ideja padės žmonėms įgyvendinti savo svajones bei aplankyti kuria nors pasirinktą šalį virtualiai.

Įdėjų atrinkimas. Šį unikali idėja pritrauks daugybės žmonių dėmesį, nes ne visiems yra prieinamos kelionės, kurios yra siūlomos turizmo agentūrų.

Idėjų tikrinimas. Remiantis apklausos duomenimis, kuri buvo atlikta tarp studentų, galima teigti, jog pirminis vartotojų susidomėjimas yra garantuotas.

Taip pat yra galimybė, kurti keliones pagal kiekvieno kliento poreikius, arba keliauti grupėmis. Visą tai yra atliekama aptariant kelionės detales su virtualių kelionės agentu, arba klientas anketos pagalba pats išsirenka pagrindinius kelionės poreikius ir už tam tikra kainą paruošiama speciali ir išskirtinė kelionė būtent klientui.

Logotipo reikšmė: žmogus privalo plačiai žvelgti į pasaulį, mūsų laikų technologijos leidžia akies mirksniu atsidurti bet kurioje norimoje pasaulio vietoje tai ir parodo mūsų logotipas.

Virtualiu būdu suteikti žmonėms galimybę keliauti, pažinti kitas šalis, miestus ir vietoves, kurių galbūt niekada negalės aplankyti tikrovėje. Taip pat suteikti informaciją ir galimybes tiems, kurie nori pasiruošti kelionėms.

Tenkinami specifiniai vartotojų poreikiai, kurie gali būti neįgyvendinami dėl tam tikrų priežasčių, pvz: pinigų, laiko ir galimybių stokos, bei ligų.

Paklausa bus, nes tai yra unikali paslauga, suteikianti galimybę praplėsti savo akiratį, suprasti kitų šalių kultūrą.

Pagrindiniai mūsų vartotojai - įvairaus amžiaus žmonės, kurie neturi pakankamai lėšų tam tikrai kelionei įsigyti, todėl mūsų agentūra siūlo alternatyvą - virtualią kelionę.

Vartotojai pasirinkdami virtualias keliones turės galimybę praplėsti savo akiratį, įgyvendinti savo svajones, sutikti bendraminčių. Virtualios kelionės pojučiai bei ryšys įkvėps tikrai kelionei.

Pagrindinis privalumas yra tas, jog neišvykstant iš savo miesto Jūs galite pasiekti bet kurį pasaulio kampelį. Be to negaištate laiko važiuojant autobusu, skrentant lėktuvu.

Rinka neturi panašios paslaugos, tačiau konkurentais gali būti agentūros, siūlančios pigias keliones. Įmonės kuriančios 5D filmukus su specialiaisiais efektais ir “Google maps” tobulėjančios technologijos.

Atlikus šią analizę galima suprasti šalies makro aplinką, rinkos kritimo ir augimo veiksnius bei nustatyti įmonės padėtį visuomenėje.

Politinė ir teisinė aplinka yra viena svarbiausių verslą formuojančių ir jam įtakos turinčių aplinkų. Palankūs politiniai veiksniai yra tie, kurie skatina plėsti rinką, tokie kaip pagalba kuriant verslą, taip pat reklamos nevaržymas, nes būtent reklama informuoja vartotojus apie naująjį produktą, tačiau reklamose negalima lyginti konkurentų prekių su savomis, net jei jos ir geresnės.

  • Turizmas Verslo planai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (4108 žodžiai)
  • Kolegija
  • Turizmo verslo planai
  • Microsoft Word 116 KB
  • Naujo produkto įvedimas į rinką Virtuali kelionė
    10 - 2 balsai (-ų)
Naujo produkto įvedimas į rinką Virtuali kelionė. (2015 m. Spalio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-ivedimas-i-rinka-virtuali-kelione.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:03