Naujo produkto įvedimas į rinką


Naujo produkto ivedimas i rinka kursinis darbas. Naujos prekes ivedimas i rinka. Naujo produkto ivedimas i rinka kursinis. Uab intersurgical naujo produkto ivedimas i rinka solus. Naujo produkto ivedimas i rinka uzdaviniai. Prekes zenklas. Diplominis darbas intersurgical. Premjier nauji produktai. Rinkodaros kursinis darbas, naujojo produkto ivedimas i rinka. Intersurgical referatas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo samprata. Rinkos galimybių analizė. Vartotojai, konkurentai. Tikslinių rinkų parinkimas. Apimties poreikis. Rinkos segmentavimas. Pagal išorinius vartotojų bruožus :. Kitaip turi elgtis firma, nusprendusi skirstyti rinką pagal vidinius požymius. Marketingo rinkinys. Produkto politika, asortimento formavimas. Įpakavimo funkcijos. Aptarnavimas ir garantijos, kanos politika, nuolaidų rūšys. Tiekimo ir atsiskaitymo sąlygos, rėmimas. Praktinė dalis. Prekės aprašymas. Naujo produkto samprata ir reikšmė verslui. Produktų klasifikacija. Naujų produktų kūrimo priežastys. Naujo produkto tikslų nustatymas. Naujo produkto vystymosi procesas. Mcdonald's istorija. Restorano mcdonald's pajamos, susisiekimas, reklama. Konkurencinės situacijos tyrimas. Silpnosios ir stipriosios restorano mcdonald‘s pusės, maisto produktai. Vartotojų segmentai. Išvados. Mūsų siūlymai. Literatūra. Priedas. Apklausos rezultatai.


Darbo aktualumas. Kiekviena įmonė pradėjusi savo verslą ar norėdama išsilaikyti rinkoje, siekia gerų finansinių rezultatų.Įmonės vadovai yra suinteresuoti savo įmonės pelningumu. Tuo domisi tiekėjai, kreditoriai, akcininkai ir darbuotojai. Atliekant analizę tiriami veiklos pokyčiai ir pasekmės, vertinama tiriamojo objekto finansinė būklė, o tai leidžia numatyti verslo plėtros perspektyvą ir strategiją.

Visos bendrovės turi suprasti finansinės analizės svarbą, norint siekti kuo geresnių rezultatų, bei didesnio pelno, o nekontroliuojama įmonė gali patirti didelių nuostolių, kurie stabdys tolimesnę veiklą.

Temos aktualumas pasireiškia tuo, kad kursiniame darbe bus pateikla geriausia ir finansiškai prieinama strategija susijusi su naujo produkto įvedimu į rinką.

Darbo problema. UAB „Premier Restaurants“ naujo produkto įvedimas į rinką.

Darbo tikslas. Nustatyti UAB „Premier Restaurants“ būdus ir priemones, kuriomis naujas produktas gali būti įvestas į rinką.

Tyrimo objektas. UAB „Premier Restaurants“

Darbo uždaviniai:

Pristatyti literatūros šaltinius, aiškinančius apie naujo produkto įvedimą į rinką;

Išanalizuoti „McDonald‘s“ restorano tikslus ir esamą aptarnavimo kokybę;

„McDonald‘s“ įmonei pritaikyti būdus naujo produkto įvedimu į rinką;

Pateikti išvadas bei siūlymus, kaip būtų galima gerinti įmonės finansinę veiklą.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 28 puslapiai (4224 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 232 KB
  • Naujo produkto įvedimas į rinką
    10 - 1 balsai (-ų)
Naujo produkto įvedimas į rinką. (2012 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-ivedimas-i-rinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:27