Naujo produkto įvedimo į rinką planas


Marketingo kursinis darbas. Naujo produkto įvedimo į rinką marketingo planas wild city cat. Įvadas. Aplinkos ir rinkos analizė. Makroaplinkos veiksnių analizė. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Socialinė – kultūrinė (demografinė) aplinka. Ekonominė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroekonominė aplinka. Tiekėjai ir partneriai. Konkurentai. Klientai. Prekės apibūdinimas. Gaminio sąvybės. Tikslinio segmento pasirinkimas. Gaminio vieta prekių klasifikavime. Prekės kokybės suvokimas. Prekės ženklo poziocionavimas. Prekės kaina. Pasirenkamas kainų lygis. Kainodaros strategija. Kainodaros metodai. Nuolaidų sistema. Paskirstymas. Paskirstymo strategija. Paskirstymo kanalai. Logistikos ypatumai. Rėmimas. Rėmimo strategija. Reklama. Marketingo plano kontrolė. Literatūra.


Mūsų įmonė sukūrė naują produktą skirtą Lietuvos rinkai. Tai yra išskirtinai moterims skirta avalynė „Wild City Cat“ (WCC) su patentuota pado ir kulno jungtimi. Tokios avalynės, kuriai būtų galima pritaikyti įvairius ir skirtingo aukščio bei formos kulnus, Lietuvoje dar nebuvo.

Mes esame rinkos naujokai, todėl įėjimas į rinką įvedant visiškai naują produktą gali buti sudėtingas, tačiau turime ir privalumų – mūsų avalynės novatoriškumas, kuris neabejotinai sukels susidomėjimą. Kadangi tikimės ilgalaikės įmonės veiklos, sukelti vartotojų susidomėjimą yra tik pirminė fazė, norėdami išlaikyti klientą WCC gamybai naudosime tik kokybiškas medžiagas.

Naujo produkto įvedimo į rinką planas. (2014 m. Balandžio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-ivedimo-i-rinka-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 06:31