Naujo produkto įvedimo į rinką skaidrės


Marketingo skaidrės. Wild City Cat. Mūsų tiekėjai UAB “Kėdainių oda”. Tiesioginiai konkurentai Lietuvoje yra labai daug avalynės gamintojų bei pardavėjų. Netiesioginiai konkurentai Avalynės perpardavinė-tojai. Wcc sąvybės. Emancipuota Kokybiška Praktiška Novatoriška Madinga Elegantiška. Mūsų klientai. Pozicionavimas. Mūsų avalynei mes sukūrėme prekinį ženklą tai - katės akis. WCC Kainos Strategija. Grietinėlės nugriebimo strategija Kainos ir kokybės strategija. Nuolaidų sistema. Prekybos vietose atydarymo proga - 10 % nuolaida Lojalių klientų pritraukimas. Paskirstymo kanalai. Rėmimo strategija. Taikysime Traukimo Strategiją. Marketingo plano kontrolė.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (310 žodžių)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 379 KB
  • Naujo produkto įvedimo į rinką skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
Naujo produkto įvedimo į rinką skaidrės. (2014 m. Balandžio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/naujo-produkto-ivedimo-i-rinka-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:02